Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

3 kamerportiekwoning Amsterdam naar EENGEZINSWONING met ZOLDER vaste trap AMSTERDAM/ALMERE of OMSTREKEN AMSTERDAM

Gepost door Kim 
Hai mensen ,

Ik bied een 3 kamer portiekwoning aan van 60 m2 , woonkamer 25 m2, slaapkamer 1 van 8 m2, slaapkamer 2 van 12 m2, in Amsterdam op de 2e verdieping met balkon die aan keuken grenst en berging op de begane grond, met alle voorzieningen in de buurt en kindvriendelijk.

Ik zoek een (sociale huur) Eengezinswoning met 3 slaapkamers plus zolder vaste trap en tuin. In Amsterdam of omstreken of Almere.

Met vriendelijke groet,



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/06/2015 19:16 door Kim.
hoi heb jij ook tuin bij en wat isde huur ik bied 5 kamer Zaandam kogerveld
Hoi,

Ik heb geen eengezinswoning maar wel 4 ruime kamer woning garlijflat gerenoveerd in Uithoorn het ligt tussen Amstelveen en Aalsmeer ook dichtbij Amsterdam.

Ik hoop dat u dit ook goed vind.

U kunt ook uw advertentie plaatsen op www.@#$%& daar kunt u misschien meer kans op maken, ik heb het zelf ook gedaan met foto's erbij. Wie weet.

groetjes Airien
Hoi vind je dit misschien wat:

Ik bied aan in het prachtige Haarlem:
Etagewoning / Bovenwoning
Etage:4e verdieping -
Aantal kamers:3
Waarvan slaapkamers:2
Woonoppervlak:85-90 m2
Huur:€ 638,- Sociaal
Verhuurder :Ymere

Beschrijving:

De woning is +/- 85 m2 en heeft een woonkamer met luxe raampartijen waardoor de zon lekker binnenschijnt. De keuken heeft een vaatwasser en Smeg fornuis met oven. Vanuit de grote gang kom je als eerste bij de grootste slaapkamer ( ongeveer 30m2) waar de zon opkomt om je zachtjes wakker te maken, dan heb je nog een extra slaapkamer (ongeveer 15m2), een zeer ruime badkamer met 2 persoons ligbad, een ruim washok en de toillet. Dan heb je ook nog een groot balkon (ongeveer 12m2). En een aparte ruime berging en alsof bovenstaande niet genoeg is krijg je er ook een luxe ondergrondse garage met eigen parkeerplek bij (zit in de huurprijs inbegrepen), overigens is het overal vrij parkeren dus een overbodige maar leuke luxe. Uiteraard heeft dit droomhuis ook een lift. Het huis is slechts 10 min van het strand en 5 min van het bos maar mijn hart ligt in Amsterdam. Ik ben de eerste bewoner en woon er nu 2 jaar. Bushalte op 30 seconden lopen, winkelcentrum 3 min lopen. De waterprijs zit in de huur inbegrepen

Wat zoek ik:

Een etagewoning in amsterdam oud west, oud zuid, zuid, oost. Binnen de ring dus.


Mijn advertentienummer op woningruil is 390626.
Mijn email is tess@royalbookings.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: