Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

VAN AMSTERDAM NAAR ZAANDAM OR HAARLEM

Gepost door Ania 
Ik wil mijn woning ruilen, van Amsterdam naar Zaandam or Haarlem. Mijn woning heft 2 slaapkamers, dichtbij is winkelcentrum en vervoer.
Voor meer informatie, e-mail sturen.
Re: VAN AMSTERDAM NAAR ZAANDAM OR HAARLEM
25 juni 2015 17:34
waar een wat isde huur ik heb 5 kamer Zaandam woonhuis 0687132308
Ik heb een huis met 1slaapkamer en 1woonkamer met open keuken en voor en achtertuin voor €500,- per maand. Wat is jouw huur? En welke buurt
Re: VAN AMSTERDAM NAAR ZAANDAM OR HAARLEM
10 juli 2015 11:58
hallo, ik heb een tweekamerwoning met tuin en aan de andere kant water in wormerveer heb hele dag zon huur 420 en met subsidie 230 t is ietsje verder dan zaandam maar misschien is het iets voor je

groetjes irma tel 0634334786
Re: VAN AMSTERDAM NAAR ZAANDAM OR HAARLEM
04 september 2015 13:30
wil je niet naar wormerveer?? ik heb een tweekamerwoning met tuintje en andere kant aan het water huur is met huursubsidie nu volgens mij 250 euro groetjes irma tel 0634334786
Ik heb een 3 kamer woning in zaandam westerwatering het is 10mn fietsen van het centrum / station. Interesse? Mail me dan naar yasminaa.h@live.nl
Re: VAN AMSTERDAM NAAR ZAANDAM OR HAARLEM
29 november 2015 16:32
ik heb een eengezinswoning in wormerveer met grote tuin van meer dan 30 vierkante meter
woonkamer 20 vierkante meter,slaapkamer 18 vierkante meter,en slaapkamer 10 vierkante meter
en zolder met flisso trap.
helemaal opgeknapt aleen de tuin moet gedaan worden die is wel helemaal betegeld en er staat een schuur in.
ik wil graag naar amsterdam want mijn ouders wonen bij slotervaart ziekenhuis en ik help hun.
hoop wat van je te horen.
groetjes nancy
huur is nu 441,04 euro
Re: VAN AMSTERDAM NAAR ZAANDAM OR HAARLEM
29 november 2015 16:33
waar staat jou huis in amsterdam.
groetjes nancy
Re: VAN AMSTERDAM NAAR ZAANDAM OR HAARLEM
26 december 2015 09:04
Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto st zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning Terug
of bel 0687132308
2 kamer benedenwoning met een grote tuin en iets extra s huur 413 huur benieuwd tuin op zuiden die wil dat nou niet in de mooiste buurt in zaandam neten mensen interesse mail
hallo


ik woon in wormer (ongeveer 15 km bij amsterdam en 6 km bij Zaandam vandaan )in een 55 plus woning dus u moet dan 55 jaar of ouder zijn een 2 kamer appartement de huur is 495 euro daar zit de service kosten de stookkosten (verwarming) en het water bij in dus een goedkope huur zou u interesse hebben in een ruil?
mvg truu
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: