Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL AMSTERDAM

Gepost door AT 
AT
WONINGRUIL AMSTERDAM
15 juni 2015 17:36
Een mooie woning in het hartje van Amsterdam de Pijp (van Woustraat). Vlakbij het Sarphatiepark, Albert Cuyp, en Amstel. Onlangs hebben we nog een nieuwe (houten) vloer laten leggen en CV laten installeren. Ook is het mogelijk om het balkon (nu 2m2 met openslaande deuren) aan de achterzijde uit te breiden en er een groot zonnig dakterras te maken!! We betalen €533 per maand. De woning is 40m2 met op zolder nog extra bergingsruimte!

Het is hier heerlijk wonen en eigenlijk willen we helemaal niet weg! Maar wegens gezinsuitbreiding op komst willen we nu toch graag wat groter wonen.
We zijn op zoek naar een woning met in ieder geval één extra slaapkamer in Amsterdam oost, noord, west, centrum of zuid.



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/06/2015 11:07 door AT.
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
05 juli 2015 09:04
Hallo!
Ik heb een 4-kamer-woning (2-hoog) en woon naast de Amstelcampus (rustig zijstraatje Wibautstraat). Er is ook een grote kelder en een groot zonnig balkon en binnentuin. Totaal 79m. Aardige buren met kleine kinderen. Bruisende buurt. Helaas wil de huisbaas er na de ruil een VRIJE SECTOR woning van maken van rond de 1000,- . Ik denk dat er een nieuwe keuken en badkamer met bad in wordt gebouwd.

Mijn dochter vertrekt per 1 september uit huis en ik zoek een 3-kamerwoning (sociale woningbouw) in de buurt, liefst begane grond of 1-hoog ( ivm trappenlopen). Hoe hoog wonen jullie?
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
26 juli 2015 17:41
Beste,
Het klinkt als een leuke plek! Ik zal mij even voorstellen, ik ben jade van der mark en woon in de Rivierenbuurt.
Mijn appartement is 100m2 met een grote woonkamer met glas in loods deuren. 2 slaapkamers. Een groot balkon over de gehele achterzijde.
Het is een rustige straat ( de deurloostraat )en Zeer kind vriendelijk.
Als jullie interesse hebben, hoor ik het graag.
Groet jade
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
26 juli 2015 21:02
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom
woningruil adv 376704
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
18 augustus 2015 11:57
Hoi,

Vind u ook goed om in Uithoorn te wonen het is dichtbij Amsterdam en Amstelveen.

Ik heb 4 ruime kamer woning met lift en trap op de 1e verdieping, cv, balkon, berging op de begane grond, winkels, scholen en openbare vervoer op loop afstand.

Uithoorn is fijn om te wonen, veel goen.

Ik hoop dat u dit ook goed vind, ik hoor nog van u.

Met vriendelijke groet,

Airien (ajagdew@hotmail.com)
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: