Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONING IN HET CENTRUM VAN AMSTERDAM GEZOCHT spinning smiley sticking its tongue out

Gepost door Ruben 
Wie heeft er een woning met minimaal 3 kamers (geen zolderkamer) in het Centrum van Amsterdam of net buiten het Centrum? Loopafstand Vondelpark (niet bij Amstelveenseweg) ook goed... (ik zoek via Driehoeksruil voor iemand anders).
Ruilen voor mijn woning BEGANE GROND met GROTE TUIN / Veranda aanwezig! Centrale Verwarming, Dubbel Glas. Nieuwe CV Ketel. Woningbouwver. is Stadgenoot. Voor de woning op straat veel plantenbakken. Eigen opgang! Fijne, rustige buurt. Vondelpark is 1 minuut lopen. Leidseplein 5 minuten lopen. Kom gerust kijken! Mail me evt. : lovje75@hotmail.com
Reden dat ik wil ruilen is omdat ik wil verhuizen naar IJburg. Ik kan niet meer tegen de drukte in de stad en wil vogels, natuur en sterren om me heen. IJburg is net te doen omdat ik nog wel in Amsterdam werk... Wie o wie? smiling smiley
Re: WONING IN HET CENTRUM VAN AMSTERDAM GEZOCHT spinning smiley sticking its tongue out
17 juni 2015 20:05
Wie heeft er in het Centrum van Amsterdam een 3 kamer woning?? Reageer dan aub
. Ik heb een begane grond woning met grote tuin 1 minuut v Vondelpark en 5 minuten v Leidseplein.
Lovje75@hotmail.com
heb 3 kamerwoning in bos en lommer wil graag even contacten groeten lia
hoe hoog is de huur van uw woning?
Hallo FM,
Hoogte word na de ruil 600,-
Je kan me ook direct mailen (ALLEEN ALS JE EEN WONING HEBT IN HET CENTRUM MET 3 KAMERS) lovje75@hotmail.com Groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: