Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ruime lichte woning te ruil aangeboden in Nijmegen. U naar Nijmegen, ik naar Amsterdam

Gepost door Raj 
Te ruil aangeboden, een mooie ruime lichte woning in Nijmegen voor woonruimte in Amsterdam.

Werk in Amsterdam en wil hier ook woonruimte hebben.



Mooie woning aangeboden. Woning gelegen in een rustige straat. Nabij diverse uitvalswegen (o.a. de A73). Ruime woning van meer dan 70 m2. Gevestigd in een rustige buurt dichtbij een bosrijke omgeving. Er zijn genoeg voorzieningen in de wijk, zoals een huisarts, tandarts, winkels, scholen en buurtcentra.
Hele woning pas geverfd.

Winkelcentrum op loopafstand 4 min. lopen). De woning heeft twee balkons. In de slaapkamer kunt u 's morgens genieten van de zon. In de middag tot avond kunt u genieten van het zon op het balkon bij de woonkamer. Het gaat om een ruime lichte woning. Ik heb een woning in Amsterdam (tijdelijk), maar wil mijn woning in Nijmegen ruilen voor een woning in Amsterdam (onbepaalde tijd). De universiteiten liggen op een afstand van ongeveer 10 min. fietsen.

Ik hoor graag van u als u denkt een mooie optie te hebben.
Andere gegevens, de woning heeft:

4 kamers
2 balkons
een ruime keuken
en mooi uitzicht
Re: Ruime lichte woning te ruil aangeboden in Nijmegen. U naar Nijmegen, ik naar Amsterdam
14 september 2015 17:38
Hallo, ikheb 3 kamers woning in Amsterdam weest 2 balkons een zolder en box
hoi ik woon in nijmegen ik heb 3 kamers 1 woonkamer echt mooi huis schoon buurt leuke wijk winkel cenrtum gelijk om
de hoek laminaat 0619999421 kan u me bellen of laat u nr achter ik heb ook 2balkons grood echt mooi huis kan ik u bellen of u mij
spoed huis ruil bel me kunnen we meteen ruilen 0619999421
Re: Ruime lichte woning te ruil aangeboden in Nijmegen. U naar Nijmegen, ik naar Amsterdam
30 oktober 2015 17:03
Hallo, ik ben nieuw hier,ik weet nog niet zo goed hoe het werkt hier en op wie ik precies reageer.De hoofddiscussie is volgens mij woningruil Nijmegen-Amsterdam.Ik woon in Arnhem helaas met een huurhuis van 530 per maand(beneden hoekwoning aan de Geitenkamp) en ik wil mn huis graag ruilen tegen in principe ELK HUIS IN NIJMEGEN OF OMLIGGENDE DORPEN(Beuningen,Groesbeek,Lent,Malden,Wijchen).Ik stel geen enkele eis,alleen moet de huurprijs niet veel hoger liggen dan 600 euro per maand ongeveer.Bij voorkeur lager.Wie weet iets?
Re: Ruime lichte woning te ruil aangeboden in Nijmegen. U naar Nijmegen, ik naar Amsterdam
30 oktober 2015 17:15
Ik zie dat mn bericht is komen te staan op een plaats waar mensen er waarschijnlijk niets aan hebben en ik krijg het bericht niet weg.Nu ik hier toch ben;misschien is driehoeks woningruil WEL een optie.Driehoekswoningruil: Nijmegen-Amsterdam-Arnhem.Tenzij ik een reactie krijg is dit mn laatste bericht,ik plaats vanaf nu het op een beter plek.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: