Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL VAN AMSTERDAM NAAR AMSTERDAM

Gepost door Mousa1601 
WONINGRUIL VAN AMSTERDAM NAAR AMSTERDAM
03 mei 2015 19:22
Aanwezig: cv, box, berging, mechanische ventilatie, terras/tuin , gratis parkeren

Voorzieningen in de buurt:bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels, restaurants

Omschrijving van de woning:Het is een mooie 5 kamers maisonnette woning in osdorp met gratis parkeren voor de deur en een parkeergarage onder de woning als je er bij wilt huren moet niet mijn woning hebt eigen ingang beneden water/meterkast /wc /hal en keuken trap naar de ruime woonkamer en een terras/tuin met een gezamenlijk tuin en in de woonkamer heb je een trap van de woonkamer naar boven met vier slaapkamers en een grote douche met wc en berging aanwezig voor wasmachine en droger en andere berging voor je spullen en een ruime box onder de woning is ook groot en parkeergarage als je erbij wilt huren het is een mooi buurt met 5 minuten heb je stadspark en je bent met tien minuten op osdorp plein en winkels in de buurt op pietercallandlaan en scholen en opvang en openbaar vervoer met vijf minuten lopen heb je lijn 1 halte hoekenes en je kan makkelijk alle kanten richting de aker en richting nieuwe sloten en je kan lopend of fietsen en auto en openbaar vervoer 

Ik wil graag een 5 kamers woning waarvan 4 slaapkamers en woonkamer of een 3 ruime slaapkamers en een woonkamer
etage woning met lift of begane grond of maisonnette woning met of zonder tuin in omgeving nieuw-west en west en
ik hoop dat u reageert op mijn advertentie u krijgt altijd antwoord terug of bellen op mijn mobiel nummer 0681447890 of email bbekkaoui@live.nl



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/05/2015 22:55 door Mousa1601.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: