Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONIGRUIL IN AMSTERDAM

Gepost door Mousa1601 
WONIGRUIL IN AMSTERDAM
30 april 2015 22:30
Je hebt in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen,restaurant,winkels


Het is een mooie 5 kamers maisonnette woning in osdorp met gratis parkeren voor de deur en parkeergarage onder de woning als je wilt er bij huren mijn woning
hebt eigen ingang beneden meterkast wc hal en keuken trap naar de ruime woonkamer en een terras
En gezamenlijk tuin waar je kind kan spelen en trap van de woonkamer naar boven met vier slaapkamers en een grote douche met wc en berging aanwezig voor wasmachine en droger en andere berging voor je spullen en een ruime box onder de woning is ook groot en parkeergarage als je erbij wilt huren
het is een mooi en gezellig buurt en je bent met tien minuten op osdorp plein en winkels in de buurt op pietercallandlaan en scholen en opvang en openbaar vervoer met vijf minuten lopen heb je lijn 1 je kan makkelijk alle kanten richting de aker en richting nieuwe sloten en je kan lopend of fietsen en auto en openbaar vervoer 

Ik wil graag een 5 kamers woning een etage woning met lift of begane grond of maisonnette woning in omgeving nieuw-west en west en ik hoop dat u reageert op mijn advertentie u krijgt altijd antwoord terug of bellen mag ook op mijn nummer 0681447890
mvrg bouchra
 
Re: WONIGRUIL IN AMSTERDAM
30 april 2015 23:56
Ik ben geïnteresseerd ik woon in Zaandam en heb een maisonnette woning 4kamer op de eerste etage grote en kleine balkon op de eerste verdieping
Ik hoor van u

Vriendelijke gr

Sonja Tuart
Re: WONIGRUIL IN AMSTERDAM
01 mei 2015 13:18
Hoi is het en blijft het sociale huurwoning
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: