Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

5 kamers woning in osdorp Amsterdam

Gepost door Mousa1601 
5 kamers woning in osdorp Amsterdam
28 april 2015 16:10
Hoi
ik woon in nieuw-west osdorp


Het is een 5 kamers woning je hebt eigen ingang Gratis parkeren voor de deur en mooie terras achter met een gezamenlijk tuin waar je kinderen kunnen spelen beneden ingang hal en wc en meterkast en keuken en trap naar de woonkamer is heel ruim woon kamer Met terras en dan trap van de woonkamer naar boven zijn vier slaapkamers en douche met wc en berging en de andere berging is voor de wasmachine en er is nog ook een box beneden de woning mijn woning ligt boven de parkeergarage is lekker voor de kinderen ze zijn lekker vrij om te spelen er zijn geen onderburen en in loop afstand is de pietercalland de ah .etos enzovoort er zijn scholen en kinderopvang speeltuin en binnen 10 minuten lopen ben je in osdorp plein je hebt openbaar vervoer met loop afstand kindvriendelijkheid en groenvoerziening en winkels

ik zoek een 5 kamers woning in omgeving nieuwe-west het mag gelijkvloers of etage woning met lift of begane grond of maisonnette woning zijn ik hoor graag van u en als je vragen hebt dan hoor ik het wel
mvrg bouchra



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/04/2015 23:55 door Mousa1601.
hallo vrouw , ik heb een gezinswonen 5 kamer en 4 slaapkamer een wonenkamer apart keuken ,bijkeuken doech , apart Toilet.zolder achter tuin voortuin alles buurt basisscholen een middelbaarschool grote kineropvang. apart peterspeelzaak ,bibliotheek een minuten deen en aldi kindervreindelijk , geen minuten sloot , bus halt 2 minuten , maar ik woon in medemblik noord holland, rustige staat. daarom wil ik ruil , ik heb klein jongtje hart patient, ik ben op zoek amsterdam,,leiden dichtbij ziekenhuis,
hallo vrouw , ik heb een gezinswonen 5 kamer en 4 slaapkamer een wonenkamer apart keuken ,bijkeuken doech , apart Toilet.zolder achter tuin voortuin alles buurt basisscholen een middelbaarschool grote kineropvang. apart peterspeelzaak ,bibliotheek een minuten deen en aldi kindervreindelijk , geen minuten sloot , bus halt 2 minuten , maar ik woon in medemblik noord holland, rustige staat. daarom wil ik ruil , ik heb klein jongtje hart patient, ik ben op zoek amsterdam,,leiden dichtbij ziekenhuis,


MIJN TELEFOON NUMMER IS > 0685441596
Re: 5 kamers woning in osdorp Amsterdam
07 oktober 2015 16:08
Goedemiddag, ik wil graag met u ruilen. Ik woon in Saendelft (zaanstad) 15 min van adam vandaan in een eengezinswoning van 140 m2., 3 verdiepingen. Het huis is uit 2005 ik ben de 1e bewoner. Beneden verdieping huiskamer open keuken toilet en een tuin van 11 meter diep en 4/5 meter breed. Op de 1e verdieping heb ik 3 slaapkamers en een badkamer met toilet douche en appart daarvan een bad. Op de 2e verdieping is een zolder over de gehele lengte van het huis deze (kan) wordt gebruikt als slaapkamer, er zijn dus al 4 slaapkamers. Er is via de woningbouw de optie om op zolder een dakkapel te laten plaatsen, dan gaat de huur 40€ omhoog en zou je met heel veel gemak 2 hele ruime kamers kunnen maken. Het is een sociale huurwoning dus huursubsidie mogelijk. Ik woon 10 min van castricum strand , 10 min van zaandam centrum en 15 min van purmerend vandaan. Je bent met 7 min lopen bij het station en die zet je met 15 min op adam centraal station. In de wijk zijn scholen winkelcentrum en gezondheidscentrum. Het is een super kindvrienlijke buurt. Als je intersse hebt kan je me bellen om te komen kijken
06-499 30 354
Hello
Ik heb en mooie eengezinswoning in Unique buurt in Amsterdam noord
1033HV met Vooren achtertuin , 3 verdieping
Als u bent geïnteresseerd laat me weten
Vriendelijk groetjes
Fat
Woningruil
30 oktober 2016 01:49
Osman Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hello
> Ik heb en mooie eengezinswoning in Unique buurt in
> Amsterdam noord
> 1033HV met Vooren achtertuin , 3 verdieping
> Als u bent geïnteresseerd laat me weten
> Vriendelijk groetjes


Hoi ik woon in assendelft noord ik heb eengezinswoning met4 kmr met tuin
goededag ik heb een 5 kamereengezinswoning in zuidoost echt een rustigebuurt kindvriendelijk grote achtertuin scholen op loopafstand dichtbij de arena winkels ook op loopafstand rustige buurt heeft u interesse bel mij dan 0683658001 of mail me janie3076@hotmail.com groetjes jane
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: