Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

van Amsterdam naar Amsterdam

Gepost door Mousa1601 
van Amsterdam naar Amsterdam
25 april 2015 08:02
Ik woon in osdorp ik heb een 5 kamers maisonnette woning in nieuw west osdorp mijn adres is domela nieuwenhuis straat je hebt een eigen ingang en hal wc meterkast open keuken trap naar de ruime woonkamer en mooi terass met een gezamelijke tuin en trap naar boven vier slaapkamers en een grote douch met wc en twee bergingen en je hebt gratis parkeren voor de deur en onder mijn woning heb ik nog een box een er is een grote parkeergarage als je het bij wilt huren ik heb het niet gehuurd en het is een sociale huurwoning met huurtoeslag
het is een mooie buurt je hebt winkels en restaurants en openbaar vervoer en buslijn en stadspark met 5 minuten
lopen osdorp plein en nieuwe sloten en de aker met loop afstand en groenvoerziening en kindvriendelijkheid

ik zoek een 5 kamers woning in omgeving nieuw-west
het mag een begane grond of etage woning met lift en gezamenlijk vloer of maisonnette woning zijn

Mvrg bouchra



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/04/2015 00:01 door Mousa1601.
Re: van Amsterdam naar Amsterdam
27 april 2015 15:25
Hoi ik heb een mooi ingerichte nieuwbouw woning in amsterdam west, het is een grootte 100 km woning met 2 slaapkamer , begane grond met je eigen ingang, mijn winkel is in nieuw west en wil ik graag mijn huis ruilen met een woning met tuin.
Groet,
Fariman
Re: van Amsterdam naar Amsterdam
27 april 2015 16:38
Ik zoek een woning met 5 kamers in omgeving nieuw-west
mvrg bouchra



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/04/2015 23:59 door Mousa1601.
ik zoek een 5 kamers woning in Amsterdam
28 april 2015 10:47
Hierbij biedt ik mijn 5 kamers woning in osdorp nieuwwest
het is een ruime woning met eigen ingang en beneden hal wc keuken en een ruime woonkamer met een terras en een gezamenlijk tuin en boven zijn er vier slaapkamers en douche met wc en twee bergingen en onder de woning is een box een parkeergarage
je hebt openbaar vervoer met 5 minuten lopen en je kan alle kanten op nieuwe sloten en de aker en osdorp plein en stadspark het is kindvriendelijkheid en groenvoerziening en winkels in de buurt en restaurant enz
ik zoek een 5 kamers woning in de buurt van nieuwwest en west mag begane grond of etage woning met lift of maisonnette woning zijn
Mvrg bouchra
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: