Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam

Gepost door maria1965 
smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam
22 april 2015 14:52
Goedendag .. ik heb een 5 kamerwoning van drie verdiping in Amsterdam noord Oostzannewef woonwijk Twiske west .. heb grote slaapkamers ,woonkeuken met inloopkast voor je was en droger en je voorraad in de keuken hele grote woonkamer met hele grote teras aan het zuiden ,en grote mooie badkamer alle ramen zijn lang tot aan de grond en je kijk naar de staat kant , het is hier super kindvriendelijk en met je fiets ben je binnen 10 min in het rekreatie gebied Het Twiske .. Graag zoek ik een 3 kamerwoning in Amsterdam oudwest .. Kinkerbuurt .Helmerbuurt en er omheen .. beganegrong of eenhoog .. hoger dan met lift.
Re: smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam
22 april 2015 15:14
Kan mijn ook bellen of appe .. 0645149921
Re: smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam
24 april 2015 16:28
maria1965 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedendag .. ik heb een 5 kamerwoning van drie
> verdiping in Amsterdam noord Oostzannewef woonwijk
> Twiske west .. heb grote slaapkamers ,woonkeuken
> met inloopkast voor je was en droger en je
> voorraad in de keuken hele grote woonkamer met
> hele grote teras aan het zuiden ,en grote mooie
> badkamer alle ramen zijn lang tot aan de grond en
> je kijk naar de staat kant , het is hier super
> kindvriendelijk en met je fiets ben je binnen 10
> min in het rekreatie gebied Het Twiske .. Graag
> zoek ik een 3 kamerwoning in Amsterdam oudwest ..
> Kinkerbuurt .Helmerbuurt en er omheen ..
> beganegrong of eenhoog .. hoger dan met lift.

Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam-Noord. Het huis heeft 3 kamers, een grote achtertuin en een schuur. Het huis is op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. In de omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er genoeg scholen in de buurt. Het ziekenhuis is ook niet ver. Het is een hele leuke en prettige buurt, waar ik eigenlijk niet weg wil. Maar omdat ik een groot gezin heb van 4 kinderen, is het huis voor mij te klein.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van U.

Tel: 0610909337
of mailen naar: myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
Re: smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam
24 april 2015 16:40
Nee dank je Mo .. je had me gisteren al gesproken ..
Ik woon in Amsterdam zuid ik heb 3woonkamers het is een leuk woning
Mocht u meer informatie en interesse dan hoor ik van u
0611433405
Met vriendelijk grote,
Loubi
Re: smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam
26 juni 2015 15:39
Ik bied mijn woning te ruil. Het is een 3 kamerwoning 2 slaapkamers en een woonkamer. Douche en wc apart. Ruime keuken twee balkons. Het is een kindvriendelijk buurt De woning ligt ideaal in West, niet ver van de Haarlemmerweg en op fietsafstand (10 minuten) van de Jordaan / binnenstad. Een sfeervolle woning met een mooie klassieke uitstraling van de voorgevel van het gebouw. Een grote pierebad aanwezig achter me huis
Het openbaar vervoer is goed georganiseerd, met de bus en tram bent u zo in station Sloterdijk. Plein 40-45 4 halte's met de tram en bos en lommer maar 2 halte's . Je kan zelfs lopen 10 minuten maar

Intresse?
Hallo Maria,

Ik heb een 2 kamerbenedenwoning in Amsterdam Oudzuid/depijp. De woning was oorspronkelijk een 3kamerwoning. De woning heeft een eigen entree, ruime woonkamer badkamer, keuken en slaapkamer. Verder een ruime achtertuin en klein voortuintje. De huurprijs is 510 euro

Mocht je interesse hebben dan hoor Ik het graag van je.

Groeten,

Wendell
Re: smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam
06 juli 2015 20:03
Goede middag ik heb een ruime 3 kamer woning in amsterdam noord buikslotermeerplein is helemaal gerenoveerd intresse
beste Wendell,
ik heb 3 kamer app naast Osdorpplein te ruilen.
100 vkm. 1 woonkmr
2 slaapkmrs
balkon - 10 vkm
3 hoog
850 euro p'm huur
50 euro servicekosten
graag hoor ik van je via e-mail
Re: smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam
16 juli 2015 07:14
3kamer woning aangeboden in hartje Amsterdam oost omg:Javaplein huur 288euro p/mnd
Goedmidaag,
meneer en mevrouw,
Ik woon in een kline drope maar heel goed niet zo veer ales heft uw auto engezin huse 3 slap kamer. eat kamer,koken kamer, schurje, voor tuin, achter tuin, heel moi house. maar ik heb geen auto ik werk amsterdam darom ik wisselen.
ales uw inressered ben bel mijn,
ik woon Oosthuizen
seevancksweg 2a
1474HD
TELEFOON NO 0643639001
Re: smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam
10 augustus 2015 21:00
Hee,

Opzoek naar een leuk tweekamerappartement +/- 50 m2 Hartje Amsterdam. ( west- Frederik Hendrik buurt)
Tweede etage, Zolderberging, c.v., open keuken, balkonnetje kijkt uit op binnentuin.
Nabij winkels, scholen, groot park (Westerpark) zwembad, sportschool,centrum, bus/tram haltes. ?
Mocht u geinteresseerd zijn dan hoor ik het graag!

Mvg,

A. Kerstens
anja_kerstens@hotmail.com
Hallo waar ergen in zuid woon je ??
ik heb een 3 kamerwoning 2 slaapkamers en 2 zolders op 3 hoog eigen opgang in de buurt van kinkerbuurt ik wil graag naar noord vlak bij twiske daar woont mij familie als u interesse hebt om te kijken
Re: smiling bouncing smileyVan groot naar klein binnen Amsterdam
30 augustus 2015 14:59
hallo, ik heb 3 kamers woning in Amsterdam weest plien 40 /45
Hoi Maria
Ik woon in Rivierenbuurt is 15mn naar centraal station
Graag zou ik met u willen ruilen van woning.
Ik woon in Amsterdam -Noord in een 4-kamer woning op de 4e verdieping met lift.
De flat wordt op dit moment helemaal opnieuw geschilderd van buiten. Winkels en voorzieningen allemaal aanwezig.

Ik heb de zorg over 6 kinderen, waaronder 3 van mijn overleden zus. Graag zou ik in jouw kindvriendelijke buurt willen wonen.Vriendelijke groet,

Astrid(06-48579327)
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: