Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U oud-west WG terrein ik groter en meer ruimte

Gepost door sandrab 
U oud-west WG terrein ik groter en meer ruimte
18 april 2015 22:33
ik woon in oud-west WG terrein en heb een huurwoning 460 euro
2 kamer woning met kleine douche en kleine keuken
nieuwe cv sinds vorig jaar en vernieuwd plafond
ong 55/60 m2 groot, balkon achter 's morgens zon
rustige buren
vlakbij vondelpark
rustige straat
en grote ruimte zolder erbij nog 25me die ik gebruik als werkkamer
waar woon jij?

ik wil iets groter wonen en wat meer uitzicht, ik woon hier al 10 jaar en tijd voor een verandering
ik heb 3 maanden in eindhoven gewoond en dat beviel mij prima
dus als je ruimer woont met meer uitzicht stuur een mailtje
dank je
Re: U oud-west WG terrein ik groter en meer ruimte
22 april 2015 15:30
Goedendag .. ik heb een mooie woning in Amsterdam Oostzanewerf vlak bij het rekreatiepark Twiske
Hallo Sandra B ,
Het is waarschijnlijk te laat voor jouw en mij maar wie weet ben je nog op zoek , ik heb een app in centrum endhoven van 135 m2 vrijstaand als loft boven een opslagruimte zeer licht enz enz en wil graag naar Amsterdam ,dus indien nog van toepassing mij even mailen of bellen 0653661639 ..

Vriendelijke groet ,Harrie Bosch ,,,
Re: U oud-west WG terrein ik groter en meer ruimte
28 juli 2015 07:01
Aanwezig: cv, lift, balkon, berging, douche, bad
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels
Omschrijving: Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging, Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. oppervlakte ongeveer 90m2 Allen sociale huurwoning.
Voorwaarden verhuurder: Betreft sociale huurwoning. 1 persoons bewoning toegestaan. ik zoek Amsterdam CENTRUM en rondom centrum
Beste Sandra,

Bent u nog op zoek naar een ruilwoning? Wij zijn op zoek naar een woning in Amsterdam en zijn erg geïnteresseerd. Informatie over onze woning is te vinden op @#$%&. Zie advertentie: 382514. Monumentale karakteristieke eengezinswoning in Eindhoven (gerenoveerd in 2005) nabij het centrum met voor en achtertuin (op het zuiden). Rustige nette buurt, nabij villapark in Tongelre. 2 slaapkamers, woonkamer en keuken: 70m2. Huur: € 592,32 p/m, onder subsidiegrens dus toeslag is mogelijk.

Indien u geïnteresseerd bent kan ik u meer informatie sturen.
Graag ontvang ik ook meer info over de woning in Amsterdam.

Met vriendelijk groet,
Huynh Ngo
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: