Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Rotterdam binnen Rotterdam woningruil

Gepost door Delfshaven 
Rotterdam binnen Rotterdam woningruil
14 april 2015 22:26
Hallo, ik heb een sfeervolle 3 kamer woning met zonnige tuin en ruime kelder in Delfshaven. Dichtbij de markt, winkels, metro en tram. Ik zoek een 3 kamer woning in Rotterdam, GEEN Interesse in Zuid. Wel interesse in West, Noord, centrum, Kralingen en Noordereiland. 0657776262



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/04/2015 00:26 door Delfshaven.
Hallo Ik woon vlakbij het centrum achter C.S.Rotterdam vlakbij de stad ik bezit een 3 kamerwoning met tuin ik zou je huis wel willen komen bekijken.In mijn tuin staat ook de hele dag de zon met tuinschuur c.v.dubbelle beglazing maar ik wil eerst weten wat de huurprijs van de woning is.De huur van mijn huis is 466 euro ook een 3 kamerwoning
Hallo, ik woon zelf ook in delfshaven ook een 3kamer woning grote woonkmr en keuken. 3e verdieping, ramen en deuren met sleutels Op slot te krijgen.
mijn huur bedraagdt 675.
kelder licht op de achterkant van de woning.
tram mathenesserdijk licht voor de deur gelijk. etc derest is even als jouw woning.

Graag hoor ik zo snel mogelijk wat terug.
Hoi,

N.a.v. je advertentie op woningruil vroeg ik mij af wat je huur is en wat je zelf zoekt. ik heb een 5 kamer appartement in de stad, huur 730 euro. Ik krijg wel veel huursubsidie.

Zou je mij het adres kunnen geven zodat ik de exacte locatie kan zien? smiling smiley

Groetjes Adrijana
Wij hebben 3 kamer wonin in Rotterdam Nesselande. 50 meter van winkel centrum en 100 meter van strant. Tegen over de metro station Nesselande. Huur met service kosten 624 Euro. Ik zoek 3-4 kamer woning met tuin in Rotterdam centrum. Kralingen, Croswijk...
[www.google.nl][/img]

Groeten van Mehmet....
vm
Re: Rotterdam binnen Rotterdam woningruil
12 juli 2015 17:01
Wij hebben een 5 kamer appartement in Rotterdam Noord (Bergpolder):

- ca. 90m2
- Huidige huurprijs ca. € 525 excl.
- 5-kamer appartement met 2 verdiepingen (portiek ingang)
- Cv-ketel

Wij zoeken:

- Woning in Rotterdam Oude Noorden / Kralingen / Crooswijk / Centrum / Delfshaven
- min. 75m2
- min. 4 kamers
- Huurprijs excl. max. huursubsidiegrens (± € 710)

Waar in Delfshaven woon je? Wat is de huurprijs?

Groet VM
Hoi

Wij hebben een 3 kamer etage woning op de eerste verdieping bouw 2007 we zijn de eerste bewoners,leuke omgeving tegen over de mullepier.Winkels dichtbij ,euromast dichtbij je zit zo in het centrum.

Heeft u intresse?

Mvg

Katja
Re: Rotterdam binnen Rotterdam woningruil
31 augustus 2015 00:19
Ik heb ook een 3 kamer maisonette woning op de tweede etage. Ik zoek een woning met begane grond tuin. Interesse? Laat me weten. Huur 550,-
Re: Rotterdam binnen Rotterdam woningruil
31 augustus 2015 00:22
Diana Mekes Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo Ik woon vlakbij het centrum achter
> C.S.Rotterdam vlakbij de stad ik bezit een 3
> kamerwoning met tuin ik zou je huis wel willen
> komen bekijken.In mijn tuin staat ook de hele dag
> de zon met tuinschuur c.v.dubbelle beglazing maar
> ik wil eerst weten wat de huurprijs van de woning
> is.De huur van mijn huis is 466 euro ook een 3
> kamerwoning


Ik heb ook een 3 kamer maisonette woning op de tweede etage. Ik zoek een woning met begane grond tuin. Interesse? Laat me weten. Huur 550,-
Ik heb 4 kamer woning in rotterdam west ik zoek 5 kamer woning als ik het huis vind die ik zoek geef ik een beloning van 1000 euro
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: