Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wonen op loopafstand Leidseplein in Amsterdam

Gepost door Fatima123 
Hierbij op zoek naar een grotere woning en rustig omgeving in en om amsterdam heen

2 kamer woning aangeboden aan de welbekende kinkerstraat in amsterdam. Deze woning is geheel gerenoveerd en ziet en netjes verzorgd uit.
Ruime woonkamer met uitzicht op de ten kate markt en anderzijds de gezellige kinkerstraat.voorzien van een grote douche. Aparte toilet en daarnaast een grote berging.

Het gemak om alles te doen dicht bij huis is aanwezig, de grote winkelstraat, markt, de terrasjes op de leidseplein/ jordaan, vondelpark,
Het openbaar vervoer is ruimschoots aanwezig, de tram, bus, metro en trein

Gevraagd: een grotere woning en rustiger. Ik ben gesteld op mijn rustig, liefst kind vriendelijke buurt. Liefst ook nieuwbouw
Over de plek waar ik wil wonen hou ik open omdat afstand geen probleem vind

Mochten er nog vragen zijn, mail gerust naar goedmoedig@hotmail.com
Re: Wonen op loopafstand Leidseplein in Amsterdam
13 april 2015 09:07
Hoi,heb je en balkon en hoe veel m2 is je huis?
miki Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi,heb je en balkon en hoe veel m2 is je huis.

HI mike
Ik ben een balkon aan de keuken met uitkijk op deels de markt en deels kinkerstraat zelf. Het huis is 55 vierkante meter. Ruime woon en slaapkamer keuken is ook redelijk groot

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag

Je kunt me het best mailen op:goedmoedig@hormail.com
Re: Wonen op loopafstand Leidseplein in Amsterdam
14 april 2015 22:53
Hallo Fatima,

Hoe groot wil je gaan wonen?
Ik wil namelijk in de drukte wonen, en jij woont vlakbij mijn zusje, maar ik heb ook een 2-kamerwoning (van ongeveer 60m2).
Het is wel heerlijk rustig hier, en toch vlakbij Centraal Station. Je zit dus niet in de middle of nowwhere...
Ik heb een mooie woning waarin ik een prachtige houten vloer heb laten zetten en die volledig gerenoveerd is. Je kunt hier meteen intrekken.
Verder heb ik ook nog een ruime tuin met in de namiddag nog lekker veel zon.

Ik hoor wel of je interesse hebt.
Groetjes,
Nikki
Hi Nikki,

zou je mij je telefoonnummer kunnen mailen.. dat praat wat makkelijker

Thanks
Re: Wonen op loopafstand Leidseplein in Amsterdam
22 april 2015 18:19
Hai Fatima,

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik hoop dat je nog steeds interesse hebt.

Mijn telefoonnummer is: 06-25026811

Groetjes,
Nikki



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/04/2015 12:40 door mrevales.
heb wel interesse. heb een vier kamer in amsterdam zuidoost. In rustige buurt huur 700 euro. interesse bel me voor a sprak. clif. 0687006337.
Re: Wonen op loopafstand Leidseplein in Amsterdam
24 april 2015 12:42
Fatima,

Er stond een cijfer te weinig in mijn telefoonnummer. Het staat nu goed: 06-25206811.
Re: Wonen op loopafstand Leidseplein in Amsterdam
28 april 2015 22:31
Hi Fatima,

Geen interesse meer?
Woning in oud zuid
12 mei 2015 14:11
Ik heb een benedenwoning in de aanbieding met 2 kamers een ruime tuin met een  overdekt balkon en dubbel glas. De woning is in oud zuid op de Bernard kochstraat vlak bij het Haarlemmerstation met uitstekende openbaar vervoer. Ik ben op zoek naar een woning in West/Jordaan/Kinkerbuurt.Heeft dit u interesse gewekt? U kunt dan met onderstaande gegevens contact met mij opnemen.

Met vriendelijk groet,

Lucia
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: