Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil binnen Amsterdam (zuid naar west)

Gepost door umm2 
Woningruil binnen Amsterdam (zuid naar west)
03 april 2015 23:36
Beste mensen,

Ik bied aan een 3-kamer woning in Amsterdam-zuid, rivierenbuurt nabij station Rai. Met allerlei voorzieningen in de buurt
Wegens gezinsuitbreiding is dit huis helaas te klein geworden voor ons. Gevraagd een 4-kamer woning in west, nieuw west (slotervaart, nieuw sloten, geuzenveld, osdorp of bos en lommer).

Woon je in een van deze wijken en wil je verhuizen om welke reden dan ook, aarzel niet om te reageren!

Vriendelijke groeten umm2



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/04/2015 20:57 door debug.
Beste Umm2,

Graag zou ik meer informatie willen over de woning die u aanbied. Ik heb een 4kamer woning in Amsterdam West.

Met vriendelijke groet,

Roxanne
Ik heb woning in ouz zuid stadionweg 3kamer 2e verdieping +zolder tweekamer huis pas opgeknapt. Wil naar west
Wat is de huurprijs van jullie woning? En de maximale huurprijs voor een ruilwoning? Mijn woning is wel vrije sector, maar aan de lage kant qua huurprijs voor een vrije sectorwoning, namelijk € 980 per maand.

Ik bied een luxe nieuwbouwwoning van 110 m2 op de Henk Henriëtstraat in Overtoomse Veld (Slotervaart) aan. Nét buiten de Ring, maar op loopafstand van Mercatorplein en Jan Evertsenstraat en vlakbij het Rembrandtpark.
Drie slaapkamers (1 van 16 m2, 1 van 19 m2 met inloopkast van 4 meter diep, 1 van 13 m2), luxe badkamer met ligbad en douche, twee toiletten, woonkamer met open keuken van 29m2, groot terras van 24m2 en apart opberg/wasmachinehok. De huurprijs is € 980. Plus overdekte parkeerplaats (in garage) voor € 50eu per maand.
Toegang op begane grond met eigen voordeur. Centrum binnen een kwartiertje fietsen. Met OV makkelijk te bereiken (metro, bus, tram op loopafstand). De buurt wordt door nieuwbouw steeds populairder onder jonge gezinnen, stelletjes en starters. Ruil mogelijk per 1 september.

Foto's zijn op mijn Facebookpagina te vinden: [www.facebook.com]

Als jullie interesse hebben ontvang ik van jou ook graag foto's!
Mijn mailadres is jasmijnvankatwijk@gmail.com

Ik hoor graag van je of je geïnteresseerd bent.

Vriendelijke groeten,
Jasmijn van Katwijk
Re: Woningruil binnen Amsterdam (zuid naar west)
08 juli 2015 14:00
Bovenstaande reactie stuurde ik zonder account. Dit is mijn account op Wisselstart, maar per mail ben ik ook te bereiken via jasmijnvankatwijk@gmail.com
Re: Woningruil binnen Amsterdam (zuid naar west)
09 juli 2015 20:41
hoi heb een hele mooie instapklare maisonette woning in oost,,betreft een 4/5 kmr woning,,eigen ingang geen boven buren,,1 buur onder je dat ook eigen ingang heeft,sociale huurwoning,600 euro huur,wil graag terug naar nieuw west,,dat houd in osdorp,,aker,,slotermeer,,geuzenveld,,,alleen 4 kmr woning reageren en dat het ook bij ruil sociale huurwoning blijft,,liefst beneden woningen maar mag ook etage woningen tot 2de etage,,bij reactie aub info over de woning en het adres zodat ik naar de plattegrond kan kijken voor de omgeving,,,dit bericht is voor rosa bedoeld


mail me bij interesse meral8873@live.nl
ik heb een 3 kmr woning nast osdorpplein.
2 slaapkamers, 100 vkm. vloerverwarming
850 p maand
ben op zoek naar 1-2 kmr woning of app.
Hoi L.s.,
Het is een knusse 2kamer benedenwoning met een voortuintje met berging waar een scooter en 2 fietsen in passen. De achtertuin is 25 m2 met de hele dag zon, na ruil sociale huur 525, Rustig buurt en veel groen en een groot park met een tennisveld gratis tennis en bussen,tram en metro vijf min. van de ring A10 in Slotenmeer nieuw west in A'dam.

We kunnen binnen west een driehoekruil zoeken ofzo.
Ik wil graag naar de Rivierenbuurt, bij mijn familie.
Facebook magret Brommet kan je een pb sturen.
Groetjes Anita
Hoi L.s.,
Het is een sociale knusse 2kamer benedenwoning met een voortuintje met berging waar een scooter en 2 fietsen in passen. De achtertuin is 25 m2 met de hele dag zon.

We kunnen binnen west een driehoekruil zoeken ofzo.
Ik wil graag naar de Rivierenbuurt, bij mijn familie.
Facebook magret Brommet kan je een pb sturen.
Groetjes Anita
Merel Schreef:
-------------------------------------------------------
> hoi heb een hele mooie instapklare maisonette
> woning in oost,,betreft een 4/5 kmr woning,,eigen
> ingang geen boven buren,,1 buur onder je dat ook
> eigen ingang heeft,sociale huurwoning,600 euro
> huur,wil graag terug naar nieuw west,,dat houd in
> osdorp,,aker,,slotermeer,,geuzenveld,,,alleen 4
> kmr woning reageren en dat het ook bij ruil
> sociale huurwoning blijft,,liefst beneden woningen
> maar mag ook etage woningen tot 2de etage,,bij
> reactie aub info over de woning en het adres zodat
> ik naar de plattegrond kan kijken voor de
> omgeving,,,dit bericht is voor rosa bedoeld
>
>
> mail me bij interesse meral8873@live.nl

hai merel je kan me bereiken op dit nr 0685679860
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: