Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik naar Amsterdam/ jij naar Hoofddorp

Gepost door Mo 
Mo
Ik naar Amsterdam/ jij naar Hoofddorp
22 maart 2015 20:37
Ik bied aan een ruime galerijwoning, met lift, op de 5e etage met een balkon op het zuiden, dus volop genieten van de zon.
Het is een 4 kamer woning met 3 slaapkamers, een ruime gang, grote keuken, een grote woonkamer en een berging. Ik zoek een woning in Amsterdam Nieuw-west, het liefst Slotervaart, maar Osdorp is ook goed, met minimaal 3 slaapkamers.
Ik woon op nog geen 10 min lopen van het centrum en nog geen 10 min lopen van het station, dus heel centraal.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/03/2015 20:40 door Mo.
wil je Zaandam 5 kamer woning woonhuis kogerveld
Mo
Re: Ik naar Amsterdam/ jij naar Hoofddorp
23 maart 2015 21:45
Nee, of Amsterdam of Hoofddorp.
Intresse in woning baarjes? 3 kamer woning hovveel bedraagt u huur
HALLO

0640146796 AUB KONTAKT!
Hoi,

Een 3 kamer woning in osdorp is dat ook goed?
Re: Ik naar Amsterdam/ jij naar Hoofddorp
08 april 2015 12:59
Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam-Noord. Het huis heeft 3 kamers, een grote achtertuin en een schuur. Het huis is op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. In de omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er genoeg scholen in de buurt. Het ziekenhuis is ook niet ver. Het is een hele leuke en prettige buurt, waar ik eigenlijk niet weg wil. Maar omdat ik een groot gezin heb van 4 kinderen, is het huis voor mij te klein.

Ik zoek een groter huis en het maakt eigenlijk niet uit waar. Alleen niet zo afgelegen buiten de stad.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van U.

Tel: 0610909337
of mailen naar: myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
Re: Ik naar Amsterdam/ jij naar Hoofddorp
08 april 2015 13:03
suna Schreef:
-------------------------------------------------------
> wil je Zaandam 5 kamer woning woonhuis kogerveld

Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam-Noord. Het huis heeft 3 kamers, een grote achtertuin en een schuur. Het huis is op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. In de omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er genoeg scholen in de buurt. Het ziekenhuis is ook niet ver. Het is een hele leuke en prettige buurt, waar ik eigenlijk niet weg wil. Maar omdat ik een groot gezin heb van 4 kinderen, is het huis voor mij te klein.

Ik zoek een groter huis en het maakt eigenlijk niet uit waar. Alleen niet zo afgelegen buiten de stad.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van U.

Tel: 0610909337
of mailen naar: myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: