Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil binnen Amsterdam, zoek 3-kamerwoning

Gepost door mrevales 
Woningruil binnen Amsterdam, zoek 3-kamerwoning
10 maart 2015 19:20
Aangeboden; een zeer mooie 2-kamerwoning in het Centrum. De woning is zo te betrekken, heeft een mooie living, een ruime slaapkamer met openslaande deuren naar de tuin en vanuit de woonkamer kun je uiteraard ook zo de tuin in. Er is een ruime badkamer met toilet.
De woning ligt in het oostelijk deel van het centrum, in de up and coming Czaar Peterbuurt/ Oostelijke Eilanden.

Ik heb echter nog een slaapkamer nodig, en zou heel graag naar de Jordaan willen of naar Oud-Zuid.

Dus heeft u iets moois in de aanbieding, dan hoor ik dat graag.

U kunt hier een bericht achterlaten, of mij mailen op: moniquerevales@hotmail.com
Dag Monique,

Klinkt leuk! Is het een sociale woning? We zijn op zoek naar een betaalbare woning in Amsterdam. Wij wonen zelf in een vrije sector woning met 4-kamers ( maisonette) in de Planciusbuurt, en we zijn dus op zoek naar een betaalbare woning, het liefst ook in Amsterdam en eentje met een tuin :-). We betalen iets meer dan 1000 euro per mnd. Het is een hele mooie buurt, heel erg dichtbij overal, achter Haarlemmerplein.

Als je interesse hebt kun je mij bellen. 06 43630718

Alle
Re: Woningruil binnen Amsterdam, zoek 3-kamerwoning
13 maart 2015 20:07
Beste Sonmez,

Julie woning klinkt ook leuk!!! En de buurt vind ik sowieso top!
Mijn woning is inderdaad sociale huur, en dat zoek ik ook weer daar ik momenteel zonder werk zit. Ik kan me dus in mijn eentje nooit zo'n dure woning veroorloven...

Ik hoop dat jullie snel iets betaalbaars vinden. Heel veel succes!

Mvg,

Monique
Dag Monique Als je noord een optie vindt, dan heb ik een driekamerwoning. Niet duur. Op 5 minuten van de pont. In het oude deel. Ik wil graag weten hoe groot je woonkamer is en wat je aan huur betaalt. Bel me als je meer wil weten. 06 23918321
Re: Woningruil binnen Amsterdam, zoek 3-kamerwoning
07 april 2015 19:04
Re: Woningruil binnen Amsterdam, zoek 3-kamerwoning
06 mei 2015 20:16
Ja Miki,

Jouw woning lijkt mij super!!!
Re: Woningruil binnen Amsterdam, zoek 3-kamerwoning
06 mei 2015 20:20
Sorry, maar Noord is geen optie voor mij.

Groet
Nikki
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: