Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar een modern appartement in centrum zaandam

Gepost door sam1982 
U naar een modern appartement in centrum zaandam
10 maart 2015 12:50
Aangeboden:
Noord Holland - Zaandam
Stadsdeel/wijk: centrum
Postcode: 1502GT
Straat: de boeg/ oostzijde
Omschrijving: Mooie moderne 3 kamer appartement met open keuken aangeboden in centrum van zaandam! Alles is in de buurt en op loopafstand

Soort woning / woningtype: Etagewoning / (Galerij)flat
Etage: 3e verdieping -
Aantal kamers: 3
Waarvan slaapkamers: 2
Woonoppervlak: 78
Huur: € 650,-
Verhuurder : ZVH
Kenmerken woning:
Aanwezig: cv, lift, balkon, berging, douche, garage


Gevraagd: Eengezinswoning in Zaandam en omgeving
Hellow,
I live in Amsterdam Oost /centrum/ with 2 kamers wonning. i am interested about ur advertenties. Contact me pls.
Re: U naar een modern appartement in centrum zaandam
12 maart 2015 07:58
zou u naar zeist willen ?
zou u ook naar amsterdam noord willen bij de meidoornplein met vriendelijke groet tama
hallo,

heeft u ook interesse in 4kamer-eengezinswoning met een groot voor en achtertuin in edam.

mvg rosa
HALLO

0640146796
Hallo ik heb interesse in uw woning ik woon zelf in Amsterdam Noord vlak naast de Banne winkelcentrum.
Alles is bij de hand overige buslijnen met 2 min loopafstand naar de bushalte's voor en achtertuin aanwezig. 3 ruime slaapkamers woning is mij te groot en wil toch liever naar Zaandam.

Ik zou graag wat meer informatie over uw woning willen weten, eventueel foto's etc.
u kunt mij bereiken op mijn gmail ;
Sabour001@gmail.com


Mvg Nisrin
Hallo ik heb interesse in uw woning ik woon zelf in Amsterdam Noord vlak naast de Banne winkelcentrum.
Alles is bij de hand overige buslijnen met 2 min loopafstand naar de bushalte's voor en achtertuin aanwezig. 3 ruime slaapkamers woning is mij te groot en wil toch liever naar Zaandam.

Ik zou graag wat meer informatie over uw woning willen weten, eventueel foto's etc.
u kunt mij bereiken op mijn gmail ;
Sabour001@gmail.com


Mvg Nisrin,
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: