Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar alkmaar 5 slpkr en tuin wij naar amsterdam

Gepost door Floor 
Wij hebben een ruim koophuis met 5 slaapkamers, zonnige tuin en modern ingericht in alkmaar, Vrij uitzicht maar 10 minuten fietsen van het station, centrum en een kwartier van bergen met gezellige terrasjes en bos en nog 15 minuten extra en u bent op het strand. Het lijkt ons leuk (een tijdje) in Amsterdam te wonen. Bij voorkeur oud west, de pijp, jordaan, de baarsjes maar veel is bespreekbaar. Minimaal 2 kamers en in ieder geval een balkon. Verschillende termijnen zijn af te spreken.
Re: U naar alkmaar 5 slpkr en tuin wij naar amsterdam
08 maart 2015 22:56
Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam-Noord. Het huis heeft 3 kamers, een grote achtertuin en een schuur. Het huis is op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. In de omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er genoeg scholen in de buurt. Het ziekenhuis is ook niet ver. Het is een hele leuke en prettige buurt, waar ik eigenlijk niet weg wil. Maar omdat ik een groot gezin heb van 4 kinderen, is het huis voor mij te klein.

Ik zoek een groter huis en het maakt eigenlijk niet uit waar. Alleen niet zo afgelegen buiten de stad.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van U.

Tel: 0610909337
of mailen naar: myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
Beste Floor,

Mijn broer zoekt een huis in Alkmaar, aan de kant van Bergen.
Hij wil het liefst zijn koophuis aanhouden op de Albert Cuypstraat:
140m2 gezinswoning met balkon.
Want hij wil voor een periode in Alkmaar wonen. Misschien zijn jullie wensen uit te wisselen...
In welke buurt/ straat staat jou huis?

Ik hoor graag als je geïnteresseerd bent.

Jacqueline
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: