Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar de Jordaan, Wij naar Oost, Zuid of Oudwest in A'dam

Gepost door Anoucha 
U naar de Jordaan, Wij naar Oost, Zuid of Oudwest in A'dam
07 maart 2015 11:55
We bieden een nette 2-kamerwoning midden in de jordaan maar wel in een redelijk rustige straat. Vlakbij de 9 Straatjes en de Prinsengracht. Leuke woonkamer, een zeer ruime slaapkamer (voorheen waren het er 2 en dat is weer mogelijk) met een groot balkon uitkijkend op de Westertoren. Aparte keuken, douche en toilet. Gelegen op de derde verdieping, cv en geen bovenburen. Hierdoor in de trappenhal boven ook veel berging. Sociale huurwoning dus huurtoeslag mogelijk!

Wij zoeken een 3- of 4kamerwoning in Amsterdam Oost, Zuid of Oud-West met een huur van max €800.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/03/2015 11:56 door Anoucha.
hey,
is de nieuwe pijp/diamantbuurt iets voor jullie?
ons huis is een 3(voorheen4) kamerwoning ,licht, 1 verdieping, naast de amstel.
grote huiskamer,zolderkamer, het is een sociale huurwoning.
hoe groot is jullie huis ? en heeft het een berging boven?

groetjes
Re: U naar de Jordaan, Wij naar Oost, Zuid of Oudwest in A'dam
25 maart 2015 23:27
Hoi,

wij zijn zeker geinteresseerd in die buurt. Ons huis is ongeveer 50 vierkante meter. We hebben aardig wat bergruimte boven in de trappenhal omdat we geen buren boven ons hebben. Misschien kunnen we wat foto's uitwisselen?

Mvg,

Anoucha
Re: U naar de Jordaan, Wij naar Oost, Zuid of Oudwest in A'dam
26 maart 2015 08:19
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom
woningruil adv 376704
Re: U naar de Jordaan, Wij naar Oost, Zuid of Oudwest in A'dam
26 maart 2015 16:42
hey anoucha,
ja ik kan je wel wat foto's sturen zullen we dat even per mail doen? het is alleen wel zo dat we echt een bergruimte nodig hebben ...ik begrijp een beetje uit je bericht datje alleen ruimte in het trappenhuis hebt? is er geen ruimte boven jullie ...een zolderkamer ?
je kan me even mailen op e.line@hotmail.com dan mail ik je wat foto's door!
groetjes
eline
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: