Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

3 kamer woning ruilen binnen Amsterdam voor een 3 kamer woning

Gepost door Eleni 
3 kamer woning ruilen binnen Amsterdam voor een 3 kamer woning
04 maart 2015 17:57
Ik bied een mooie, lichte drie kamer woning aan van circa 63 m2 in de Linnaeusstraat in Amsterdam Oost op de derde etage met vrij uitzicht!
Een levendige buurt met winkels, openbaar vervoer en het park naast de deur! Woonkamer 27 m2, kleine slaapkamer voor 10 m2, grote slaapkamer achter 17 m2, gesloten keuken achter en balkon achter op het zuiden met een lengte van 6 m. Simpele douche en toilet in 1 ruimte. Gehele woning is voorzien van dubbel glas en cv.

De huur is 437 en zal na contract overname iig met 125,00 stijgen. Er wordt waarschijnlijk het een en ander gerenoveerd dus de huur kan daardoor nog iets stijgen. Zal tussen de 600 en 700 per maand uitkomen.

Heb er lange tijd met veel plezier gewoond en ben nu toe aan een nieuwe plek.
Mijn voorkeur gaat uit naar Amsterdam Oost, Indische Buurt, Zeeburg, Westerpark, Noord (vlakbij de pontjes) Oud West en de Baarsjes. Er is dus veel mogelijk!

Ik zoek een licht 3 kamer appartement in een rustig gelegen straat met balkon of dakterras, berging, liefst zonder boven buren.
Maximale huur van 600,00
Beste Eleni,


ik heb een 3 kamer woning in Leiden huur 551euro, heet u interesse neem aub contact met mij op, 0633333795.

mvg
nezha
Re: 3 kamer woning ruilen binnen Amsterdam voor een 3 kamer woning
05 maart 2015 14:02
Beste Nezha,

Bedankt voor jouw aanbod. Ik ben alleen in Amsterdam geinteresseerd.

groetjes,

Eleni
Goedemiddag,

Wij zijn geïnteresseerd. We wonen in Amsterdam Nieuw Wwest. Beschikken echter wel over 1 slaapkamer, wel een grote woning van 80 m2. Nieuw bouw met lift.
Re: 3 kamer woning ruilen binnen Amsterdam voor een 3 kamer woning
05 maart 2015 16:19
Beste Saloua,

Bedankt voor jouw bericht.
Helaas ligt mijn voorkeur niet bij Nieuw West.


Hartelijke groet,

Eleni
Beste Eleni,

Ben je nog op zoek naar een ander huis?

Wij hebben een woning op 3 hoog in Westerpark, met balkon. Geen bovenburen. Fijne onderburen.
In de Joan Melchior Kemperstraat, vlakbij het Westerpark, Haarlemmerstraat en de Jordaan.

Mocht je interesse of vragen hebben kun je ons bellen of mailen.

Met vriendelijke groet,
Bobba
06-15623802
b.sveinsson@live.nl
Hoi ik heb een vierkamer woning in amsterdam oost met drie leuke slaapkamers en een grote badkamersmiling bouncing smiley
Re: 3 kamer woning ruilen binnen Amsterdam voor een 3 kamer woning
17 juni 2015 09:43
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom
woningruil adv 376704
Re: 3 kamer woning ruilen binnen Amsterdam voor een 3 kamer woning
17 juni 2015 19:59
Hoi chan misschien interesse in prachtige woning met eigen ingang 1ste etage geen bovenburen inwatergraafsmeer,,tevens is de woning kant en klaar hoor van u mvg merel
Hoi merel klinkt goed
Hoi merel
Ik had nog wel vragen hoe groot jou woning is
Hoeveel kamer & waar het vn watergraafsmeer is
Mvg chan
Hoi hoi,
Ik ben Fatima en ik reageer op jeadvertentie voor woningruil.(als je nog interesse hebt?)
Wij wonen in amsterdamnoord in een lichte 3kamerapartement met zolder en berging in een rustige straat.
Ik wil graag dichter bij mijn werk wonen.
Graag hoor ik wat terug van je groetjes van Fatima en Rayan
Re: 3 kamer woning ruilen binnen Amsterdam voor een 3 kamer woning
12 januari 2016 11:57
Wie wil in een klein 4 Kamerwoning wonen op de tweede etage in de Baarsjes?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: