Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Adam OUD ZUID naar Amsterdam, ijburg,Amstelveen of hoofdorp

Gepost door Woningruil1 
Woningruil Adam OUD ZUID naar Amsterdam, ijburg,Amstelveen of hoofdorp
03 maart 2015 23:36
Het is een hele mooie ruime 2kamerwoningin in oud zuid ( stadionbuurt)
De woning heeft een grote leefkeuken met inbouwapparatuur, ruime woonkamer met inbouwkast, ruime slaapkamer met opergruimte en balkon op het zuiden
Wc in de badkamer de zolder kan je als werk of 2e slaapkamer van maken en heeft ook een grote opbergruimte plus nog een gezamenlijke berging de huur is 590 euro per maand huursubsidie mogelijk.
De woning is heel centraal binnen 4 min ben je op de snelweg a10
het in een rustige omgeving bus-/tramhaltes, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels om de hoek

gevraagd


Wegens gezinsuitbreiding is onze woning te klein voor ons drieën We willen een woning liefst in zuid, west, buitenvelder Amstelveen,ijburg Of Hoofddorp. ( centrum mag ook alleen in de rustige buurt) GEEN OOST OF ZUIDOOST en NOORD!!!! Niet hoger dan 1 hoog tenzij je lift hebt

Woning moet min 4kamer woning zijn.

Groetjes!
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met woningruil van Amsterdam Zuid naar Ijburg. Ik wil graag naar Ijburg en de tegenpartij wil graag naar Zuid (stadion-buurt)
Ik twijfel nog een beetje (omdat ik al 40 jaar in Zuid woon) het gaat om een ruime 4 kamer woning van ongeveer 100 vierkante meter.
De woning heeft een ruime woonkamer, open keuken en 3 slaapkamers.
Misschien is het iets voor jullie.

Vriendelijke groet,
Sandra
Re: Woningruil Adam OUD ZUID naar Amsterdam, ijburg,Amstelveen of hoofdorp
14 maart 2015 10:37
Hai Sandra,

Ik ben ook opzoek naar een woning op IJburg en woon zelf in Amsterdam zuid (Rivierenbuurt ) mailen je me even voor verder info, heb hier wel oor naar.
N.bosse1@gmail.com.

Tot horens
Re: Woningruil Adam OUD ZUID naar Amsterdam, ijburg,Amstelveen of hoofdorp
28 maart 2015 21:49
Aanwezig: cv, lift, balkon, berging, douche, bad
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels
Omschrijving: Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging, Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. oppervlakte ongeveer 90m2 Allen sociale huurwoning.
Voorwaarden verhuurder: Betreft sociale huurwoning. 1 persoons bewoning toegestaan. ik zoek Amsterdam CENTRUM en rondom centrum
Goedendag .. ik weet niet wat er mis is met noord .. ik woon in een hele mooie wijk in noord .. Twiske west 10 min fietsen van het rekreatiecentrum Het twiske .. 1035 KH .. eengezinwoning van 3 verdiping 5 kamerwoning aan het water .. Mvg Maria.
geachte heer/mevrouw

Heb prachtige eengezinswoning in Badhoevedorp huur 785 kinderrijk scholen ateletiekbaan zwembad enz.
Vraag wel overname.

Vriendelijke groet,
Cv Kleef
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: