Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM

Gepost door miki 
AMSTERDAM
09 februari 2015 15:46
Hallo allemaal
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom
woningruil adv 376704
ag
Re: AMSTERDAM
11 februari 2015 20:50
Hoi heb een 3 kamerwoning in amsterdam reigersbos. 1 min lopen naar de winkelcentrum en openbaar vervoer. Ik woon op de 1e etage 2 slaapkamers en het is een sociale huur woning bij interesse kunt u mij bellen 0624332206 en waterkosten zit onbeperkt in huur van eigen haard gratis parkeren
Re: AMSTERDAM
25 februari 2015 23:15
Hallo, ik heb een kleine 4 kamer woning in de Baarsjes (Hoofdweg) Dit is op 10 a 15 min van de binnenstad, openbaar vervoer die alle kanten op gaat. Zeer levendige straat met alle nodige winkels op loop afstand en 5 min verwijderd van een mooie park. De woning heeft 3 slaapkamers, keuken, een bad en toilet in een. Het enige min puntje, het is betaald parkeren.
Re: AMSTERDAM
06 juli 2015 21:49
hoi Yolanda uit Amsterdam, miss heb ik iemand voor een driehoeksruil?
Groetjes miki



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/07/2015 21:51 door miki.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: