Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM

Gepost door miki 
AMSTERDAM
06 februari 2015 09:59
Hallo allemaal
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom centrum
julie Avenhorn
Re: AMSTERDAM
10 februari 2015 11:33
miki Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo allemaal
> Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad
>
> Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes,
> kindvriendelijk, parkeergelegenheid,
> park/groenvoorziening, scholen, winkels
> parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
> Ik bied een 3 kamer woning aan in
> Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers,
> grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt
> uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote
> douche en een aparte wc. Ook is er een
> opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2
> berging
> Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk
> voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan
> zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale
> huurwoningen.
> Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum
> en rondom centrum
mo
Re: AMSTERDAM
11 februari 2015 20:10
Beste Miki,

Ik heb een twee kamerwoning met een ruime woonkamer die uit twee kamers bestaat. Ik zit 20 meter van t mercatorplein heeldicht bij t centrum voor interesse kunt u mailen of bellen op 0684951302.
Re: AMSTERDAM
12 februari 2015 08:23
Hallo, te klein bedankt Mo
Re: AMSTERDAM
12 februari 2015 23:07
Beste Niki,
Wij hebben een Leuke lichte woning in Westerpark. 60 m2 + ruime zolder met water fontein en laminaat.
Ruime woonkamer met op maat gemaakte inbouwkasten, inbouw verlichting. Aparte keuken. Alle winkels op korte loopafstand. Westerpark om de hoek. Grote gemeenschappelijke tuin en fietsen stalling.vwe zijn opzoek naar een woning met 2 slaapkamers.
Misschien is het wat?
Hartelijke groet, vanessa
Re: AMSTERDAM
12 februari 2015 23:30
Hallo

Iemand messchien interesse in een lichte, knusse 3 (voorheen 4) kamer woning (60m2) in Amsterdam bos en lommer. 2 kleine slaapkamers en grote woonkamer, woonkamer heeft een soort hoek indeling en dat was voorheen de 4e kamer. Min punt is de kleine keuken, douch en wc appart, groot balkon met opberg kast, zolder. Woning is ideaal geschikt voor 1 a 2 persoonshuishouden of met kind. Dichtbij het station Sloterdijk en Centrum ben je binnen 10 minuten, rustig omgeving en top lokatie in bereikbaarheid, alles in de buurt is in handbereik, uitstekend bereikbaar met bus 15, 21, 64, 80 en tram 12 en 14. Winkelcentrum met vele voorzieningen en alle dagelijkse benodigdheden op loop afstand!


Gezocht: Ik zoek een sociale huurwoning in Amsterdam West, Nieuw-West! 2 of 3 kamers zijn gewenst.

Voorwaarden verhuurder: Het is een sociale huurwoning, dus huursubsidie is mogelijk! De huur is €460,56.

Ps. Ik sta ook open voor een driehoeksruil.

Email: abdel_2000@live.nl
Tel: 0617632805

Met vriendelijke groet,

A. Haouli
Re: AMSTERDAM
15 februari 2015 10:49
Hallo Vanessa, heb je balkon?smiling smiley
Re: AMSTERDAM
15 februari 2015 11:32
Hi miki, nee sorry, geen balcon. Wel een grote gemeenschappelijke tuin met zitbanken en tafel.. In de zomer echt heerlijk! We wonen op de tweede nassaustraat..hele gezellige buurt..
Re: AMSTERDAM
15 februari 2015 16:19
Jammer vanessa gr miki
Re: AMSTERDAM
16 februari 2015 10:35
Hi Vanessa, Hoeveel kamers? Ik ben niet zeker over geen balcon en 60m2, maar u uw buurt is wat ik ben op zoek naar smiling smiley
Re: AMSTERDAM
16 februari 2015 20:20
Hi Miki,
1 ruime slaapkamer en een ruime zolder. Woonkamer, keuken en badkamer. De woning is mooi ingedeeld. Als je wilt kan ik je woensdag foto's van ons apartement sturen. We wonen hier super fijn maar missen 1 kamer. Omdat we naar een extra kamer opzoek zijn zijn we bereid om overname te betalen. .. Huur is 550, huursubsidie is mogelijk.
Hartelijke groet, vanessa
Re: AMSTERDAM
18 februari 2015 08:10
Sorry vanessa te klein JAMMER
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: