Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil: u naar ééngezins nieuwbouw in Weesp (15 min. van A'dam) ik naar kleinere sociale huurwoning

Gepost door Cindy77 
Hierbij bied ik aan:

Ruime nieuwbouw eengezinswoning (opgeleverd dec '13) in Weesp, 15 minuten van Amsterdam en Almere, 30 minuten van Utrecht.

De woning beschikt over 3 verdiepingen:
- begane grond met woonkamer, keuken en toilet met vloerverwarming en -verkoeling.
- eerste verdieping 3 slaapkamers en ruime badkamer met vloerverwarming en design radiator.
- tweede verdieping een hoge en ruime zolder met vaste trap en genoeg ruimte voor het realiseren van 1 of 2 extra slaapkamers.

Het huis heeft een leuke voor- en achtertuin met schuur en achterom ook een privé parkeerplaats.
Natuurlijk heeft de woning een mooie nieuwe keuken.

Weesp is een knus en charmant oud stadje onder de rook van A'dam, het huis ligt op 5 min. vanaf NS-station, 5 min. van uitvalswegen a1, a9 en a10, scholen en supermarkten om de hoek.
Kale huur €867,- vrije sector

Gevraagd: sociale huurwoning tot €710,- per maand in Weesp, Amsterdam, Diemen of Amstelveen, minimaal 2 slaapkamers.
Mag ook een flat of portiekwoning zijn, oud of nieuw, welke wijk maakt niet uit.

cindy.bor@hotmail.com
Beste adverteerder ik woon in een sociale senioren (55 +) woning in Amsterdam.
Het staat in een rustige 17 jaar oude buurt in Slotervaart met metro- en bushalte op 5 minuten loopafstand.
Het zijn koop en sociale huurwoningen door elkaar zodat er een mix is. gezinnen met kinderen en single senioren of met partners.
Het is een goed geisoleerde hoekwoning op de begane grond.(energieleabel B ).
Lage stookkosten. Ik ontving feb 2015 euro 475 euro retour.
Het is onderdeel van een wooncomplex met een zgn rustieke binnentuin met twee vijvers
Het is een zonnig 3 kamer appartement van 79 vierkante meter met een inpandige berging. Elders in het complex is er nog een berging voor fietsen e.d., zodat de inpandige berging ook als 3e slaapkamer dienst kan doen.
Er is een ruime badkamer met douche en plaats voor een wasmachine.

Je woont hier buiten de hectiek van de binnenstad maar toch zo dichtbij dat je er op de fiets in 7 minuten middenin bent.
Als je kiest voor rust sluit de buurt aan op natuurgebied rond de Sloterplas.

Ik zoek een woning in een ander stadsdeel of in de omgeving van Amsterdam.
In Leiden of omgeving.
Ik zie me ook elders in Noord Holland wonen.
c.harley@chello.nl telefoon 0628485611



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/02/2015 14:48 door zjarl.
Hoi

Ik woon in een mooie woning in amsterdam west, het is een nieuw bouw woning in begane grond , heel mooi ingericht met 2 slaapcamer en circa 98 km, interese? Bel 0617342355. Ik zoekk een woning met tuin.
Groet,
Fariman
Beste cindy,
Ik woon in Amsterdam ik heb een mooi 3 kamers woning wil u meer weten kun u mij e-mailen of contact nemen mijn tlf nummer : 0611433405
hoi,

ben je nog op zoek naar een woning in Weesp?

Groet,

Filiz
Hallo Weesp!

Is Enkhuizen misschien iets voor u?En wat is ongeveer uw woonoppervlakte van het huis?

Enkhuizen, Haven stadje.
Kleine 3 kwartier reizen met de trein rechtstreeks naar Amsterdam, zonder overstappen (Hoorn/Zaandam/Amsterdam), wij huren een 5 kamer eengezinswoning, in de oude binnenstad, bouwjaar 1976, tuin zuiden, nette woning, huur 667 pm, nieuwe ketel, nieuwe badkamer met bad, hele huis net laminaat, gesloten keuken, gesloten trappen, gesloten hal met toilet. tweede verdieping 3 ruime slaapkamers, vaste trap naar zolder waar 4-de zeer ruime slaapkamer bevind. Trein, winkels scholen 5 min. loopafstand, veel leuke activiteiten in het stadje, terrasjes, restaurants, strand aan het IJsselmeer, Sprookjeswonderland, watersport activiteiten in Enkhuizen, in de stad veel grachtjes met doorvaarbaar water veel vaarplezier, ook naar omliggende dorpen, leuke fietsomgeving, kunst en cultuur, kleine festivalletjes, toerisme. Rustige buurt, kindvriendelijk, veel groen, veel ruimte, woon oppervlakte ongeveer 120m2 exclusief tuin, tuin is ongeveer 60 m2. Goed uitzicht, voor en achter groen uitzicht, je kijkt niet uit op andere woningen voor en achter niet.

groeten Anne-Marie
Beste,Adverteerder ik ben geïnteresseerd in de woning en heb een sociale huurwoning in Amsterdam Nieuw-west. Met 2 slaapkamers en een ruime keuken hoor verder graag van jullie mail of bel 0642646872
lasix water pill
dePNtYuGzsjBNr
07 mei 2016 02:17
Ik ben opzoek naar n eengezinswoning in Weesp graag met tuin voor n achter ivm kinderen wij wonen zelf in een 3 kamer woning in Almere haven en willen graag groter gaan wonen voor onze kinderen. Onze huur is hier €550 ik hoop dat we iemand vinden om mee te ruilen.

Vdg. Gabriella
Hoi ik zit in een huis met vier kAmers ik Zoek benedenwoning ik heb echt nodig wil je mij e-mailen bedankt
lasix water pill
tMvAhMITEQapw
06 augustus 2016 13:53
Hi
Ik heb een nieuw woning met 4 Kramer 3 slaap Kamer en een extra sere op erste ved met lift en trap met mooi buurt van station deimen zuid Amsterdam .huur /maand 520 excl .
Hey ben op zoek Naar een grotere
Woning in Amsterdam , Almere of rotterdam delfshaven
Zelf woon ik in weesp
Dichtbij het ns station

Het betreft een 3 kamerwoning met balkon
Rustige omgeving winkelcentrum 10 min

Scholen 5 minuten afstand
Wij willen graag het huis dat u aanbied. We zoeken een eengezinswoning met 3 slaapkamers en de huur mag maximaal 700 euro zijn. Wij wonen in diemen in een flat. Het heeft 3 slaapkamers. Wij willen u graag uitnodigen voor een bezoekje om te kijken. En uiteraard willen wij u ook een bezoekje brengen. we hopen dat we hiermee genoeg hebben geinformeerd.

Alvast bedankt!
Beste cindy,
Ik heb een 5 kamer galerijflat in Duivendrecht.
560. Kale huur..met stadsverwarming 760 euro.
Vlakbij metro en ring A10.
Interesse? 0649597928
Gr Danny Hendriks
hoi ik woon in de Pijp naast Heinekenplein een Albert Cuypmarkt ,eerste etage
woonkamer ,groot slaapkamer een groot dicht keuken.
8kp2nskj
08 september 2017 01:42
Nog steeds beschikbaar
Goede middag ik heb een huis in de wintertuin in weesp maar dit is een 55 plus woning een van u u of u man moet 55 jaar zijn , er zit een grote slaapkamer en een berging die ook als slaapkamer kan doorgaan en een badkamer openkeuken en woonkamer met balkon een lage huur lift aanwezig . de woning is in weesp groet mevr kalse
Beste adverteerder,

Ik wil graag weten of de woning nog beschikbaar is. Wij wonen in een appartement (sociale huurwoning) met 3 slaapkamers en een oppervlak van 69m2. Wij wonen op de tweede verdieping en wij zouden graag een woningruil aangaan met u. De flat (meidoornflat) is eind 2004 gerenoveerd en sindsdien zitten we met z’n vele in dit appartmentje en zoeken wij een ruimere eengezinswoning. De huur is rond de €700 en kan lager uitvallen indien u recht heeft op huursubsidie. Ik hoop dat ik een reactie krijg!

Met vriendelijke groet,
Chaima
chaimahauhau@icloud.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: