Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil

Gepost door Mugen 
Woningruil
27 januari 2015 07:22
Hallo allemaal.

ik ben op zoek naar een 2 of 3 kamer appartement in Utrecht centrum,zelf heb ik een mooi eengezinswoning in de Meern met 3 slaapkamers en zolder.voortuin / achtertuin zeer kindervriendelijk wijk diverse sportparken/winkels op loop afstand.

De reden waarom ik wil verhuizen........... woning te groot in onderhoud woon er nu alleen.
Re: Woningruil Utrecht
28 januari 2015 21:08
> te groot in onderhoud woon er nu alleen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/01/2015 21:12 door Mugen.
Re: Woningruil
30 januari 2015 15:55
Hallo ik ben geïnteresseerd in jour woning ik woon in kanaleneiland 10minute naar het utrecht station, ik heb twee slaapkamer en een woonkamer en op de 1e hoog loop afstand naar de winkel centrum kanaleneiland
Re: Woningruil Utrecht
05 februari 2015 21:35
Hallo,

Ik ben zeer geïnteresseerd. Ik zelf woon in een flat met 3 slaapkamers en woonkamer. Ik ben oud geworden en heb last van mijn benen vandaar dat ik opzoek ben naar eengezinswoning. Het is een leuke wijk. Hele lieve buren ik zou niet verhuizen, maar ik kan geen trap meer lopen. Bent u geïnteresseerd dan kunt u mij een mail sturen op bakin_kolac@msn.com of u kunt mij bellen op de telefoonnummer 0610365555

Met vriendelijke groet,

M.milojevic
Re: Woningruil
09 februari 2015 01:07
Hallo Mugen
Weet niet zeker of ik al had gereageerd maar ik woon in een 3hoogflat op de 1ste verdieping met lift is dat wat voor je? Ook winkels,bushalte,park is vlakbij!hoor graag van je!Mvg thea
Het is in overvecht neckardreef!
Re: Woningruil
09 februari 2015 09:32
Hallo Mugen,

Ik ben op zoek naar een eengezinswoning en ben geinteresseerd in jouw woning. Ik zelf woon in Lunetten, 2de verdieping, een 3 kamerappertement. Zeer groene wijk en dicht bij het centrum van Utrecht. Openbaar vervoer voor de deur.
Als je mij zou willen contacten, dan kunnen we het erover hebben. 0653475780.
Mvg Halil.
Re: Woningruil
15 februari 2015 21:39
Hallo,ik woon in spinozaplantsoen beneden 3kamers met achter en voor tuin ik wind het wijk heel rustig en vlakbij de winkel centrum maar ik zoek naar een gezinswoning wijn 4 personen. Ik wacht uw reactie. Kan mailen voor meer informatie of vragen .groetjes
Re: Woningruil
16 februari 2015 18:45
Wij wonen in terwijde 3kamer appartement nieuw 1hoog
Re: Woningruil
26 februari 2015 19:52
Hoi bent u nog zoekende? Ik heb een mooie woning in oog in all voor u! U kan mij bereiken op 0641295173.Hoor graag van
grt Zolika.
Re: Woningruil
12 maart 2015 09:39
ik heb een nette flat in overvecht is dat een optie gr natasja
Re: Woningruil
23 maart 2015 01:33
Hallo Mugen,

Heb je advertentie gelezen op de site "wisselstart " betreffende een woningruil.
In je advertentie las ik dat je graag richting Centrum wilde, uiteraard weet ik niet of je reeds voorzien bent
maar dat verneem ik dan wel van je,

Ik heb een mooie 3 kamer begane grond apartement in Lombok, dat is zogoed als het Centrum.
2 slaapkamers, ruime woonkamer, open keuken douche C.V. en tuin.
Goed bereikbaar met openbaar voer, trein, bus etc. Diverse winkels in de buurt.
Alleen het is een woning voor mensen die 55 jaar zijn geweest, dus een 55 plus woning.
Ik wil graag richting jou kant op i.v.m. met mijn kinderen en kleinkinderen, tevens ook wat
meer slaapruimte voor de kleinkinderen.
Mocht je meer informatie willen ontvangen mail me gerust.

Graag je reactie met belangstelling tegemoet ziend
met vr.gr.
Hermien
Re: Woningruil
26 maart 2015 13:21
Wij willen graag naar een eengezinswoning in Leidsche Rijn en hebben zelf een eengezinswoning in Zeist.
Als we nu gezamenlijk op zoek gaan naar iemand die graag naar Zeist wil en die iets achterlaat wat jouw voorkeur heeft dan hebben we een driehoekswoningruil.

Lijkt je dat wat
Re: Woningruil
01 april 2015 18:38
Hallo,

Wij willen graag uit Utrecht centrum en bijvoorbeeld naar Zeist of de Meern.

Wij hebben een 3 kamer woning, +/- 50m2, in Oog in Al Utrecht met voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur en toch midden in de stad.
Het is een charmante etagewoning met paneeldeuren. ruime berging op de begane grond. Ook de buren zijn vriendelijk.

Hopelijk heb wij uw interesse gewekt.

Vriendelijke groeten van

Emiel en Leonie
emiel@live.nl



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/04/2015 21:01 door debug.
Re: Woningruil
01 april 2015 18:46
Hallo,

Wij willen graag uit Utrecht centrum en bijvoorbeeld naar Zeist of de Meern.

Wij hebben een 3 kamer woning, +/- 50m2, in Oog in Al Utrecht met voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur en toch midden in de stad.
Het is een charmante etagewoning met paneeldeuren. ruime berging op de begane grond. Ook de buren zijn vriendelijk.

Hopelijk heb wij uw interesse gewekt.

Vriendelijke groeten van

Emiel en Leonie



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/04/2015 21:01 door debug.
Re: Woningruil
02 mei 2015 14:18
Ik heb een 3 kamer appartement (2slaapkamers) 3 hoog
Nog geen 3 min lopen naar centraal station
Re: Woningruil
17 mei 2015 16:51
Hoi,

wij hebben een prachtig 3 kamerapartement in 55+ flat. 5 minuten met de bus naar Utrecht cs. Iets voor u?

mvrgr, M. van Buuren
Re: Woningruil
30 mei 2015 19:21
Ik woon in Zeist en zou graag willen verhuizen naar Utrecht. Ik heb een woning op de 2de verdieping met een ruime slaapkamer en woonkamer. De keuken is ook groot. Dit geldt ook voor de douche/toilet en balkon. De woning is op 2 minuten loopafstsnd van een klein winkelcentrum en is 10 minuten verwijderd van het centrum van Zeist. Ik woon in een rustige buurt met vriendelijke buren en veel groen.


Ik hoor graag of u geïnteresseerd bent 


Met vriendelijke groet,
Re: Woningruil
20 juli 2015 01:37
Beste,

Wij wonen in zeist en willen graag naar utrecht. Wij wonen in een kleine 4 kamerwoning. Onlangs hebben wij een nieuwe keuken aangeschaft. Het is een fijne huis, maar omdat het een bovenwoning is en wij twee kleine kinderen hebben zijn wij toch op zoek naar een eengezinswoning met een tuin. Wanneer je geïnteresseerd bent, horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Jo

Romia_85@hotmail.com
Re: Woningruil
21 juli 2015 16:47
Beste Clifton,

Ik lees dat jij graag naar een woning in Leidsche Rijn wilt gaan en een eengezinswoning in Zeist achter laat. Ik heb een nieuwbouwappartement in gebouw de Artiest, 3 kamers, ruime vrijwel vierkant balkon op het Zuiden, 2 bergruimtes, vloerverwarming, mooie houten vloer ruime woonkeuken en de mogelijkheid tot creeren van een vierder kamer.

Hoor graag van je,

Gr.

Jose
Re: Woningruil
16 januari 2016 23:16
Beste,

Ik heb interresee in uw woning ivm ruimte gebrek met onze drie kinderen
Wij wonen in een flat met twee slaapkamers 3e verdieping, mooie uitzicht.
Tien min van centrum utrecht gescheiden.
Graag hoor ik of uw woning nog beschikbaar is en ofdat uw interesse wederzijds is.

Mvg
Naziha.
Re: Woningruil
12 juli 2016 02:00
Is ijsselstein wat voor jouw zenderpark?
Re: Woningruil
12 juli 2016 15:31
Ey mugen

Is Eengezinswoning in ijsselstein zenderpark wat voor jou
Re: Woningruil
12 juli 2016 15:56
Ik ben opzoek naar een eengezinswoning of benedenwoning met tuin in regio Utrecht.
Ik woon in Zeist west 4 kamer woning en 2 grote gangen waarvan een de eethoek en de ander de zithoek, uiteraard kan dit naar smaak veranderd worden. Ik woon tussen het groen en veel boerderijen.
Ik woon op een galerijwoning op die 3 hoog, op de hoek liften zijn aanwezig. complex is netjes en word goed onderhouden is ook goed beveiligd. ik woon in een rustige wijk en kindvriendelijke buurt met alles op handbereik. Mijn woning hoeft niet aan geklust te worden deze heb ik namelijk net een maand helemaal gestukt en wit geschilderd zowel de muren als de plafond.
er ligt net nieuw tegellaminaat in.
uiteraard sta ik ook open voor een beloning.
Re: Woningruil
14 september 2016 17:09
hallo,

ik ben op zoek naar een woning in IJsselstein het liefst in zenderpark.
zelf woon ik op dit moment in een flat, 4e verdieping met 4 kamers 3 slaap kamers.
graag zou ik een eengezinswoning willen met 3 of 4 kamers.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: