Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM

Gepost door miki 
AMSTERDAM
26 januari 2015 16:14
Hallo allemaal
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrumthumbs up



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/02/2015 09:54 door miki.
Re: AMSTERDAM
26 januari 2015 17:23
Hoi ik heb een beneden woning 3 kamers met 70m2 tuin aan de Haarlemmerweg 10 min van centraal station af
2 slaapkamers douche wc apart kindvriendelijk trams bussen je kan alle kanten op hier. Ik hoor van u 0685729267
Re: AMSTERDAM
26 januari 2015 20:18
Sorry maar ik ben niet geïnteresseerd in beneden woning, dank u voor uw reactie Luus
Re: AMSTERDAM
28 januari 2015 13:31
Dag luus

Waar bent u naar opzoek ?
Ik heb een 2 kamer benedenwoning inc tuin in amsterdam noord bannen buikslotermeer
Opgeknapte woning woon er sinds 4 nov 2013 erg kort dus, totale oppervlakte 51m2

Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag
Bassaidi.b@hotmail.com

Mvg Badia
Re: AMSTERDAM
30 januari 2015 00:29
Hallo,

Ik heb een koopwoning in Abcoude. Drie kamers, drie verdiepingen. Woning is in perfecte staat.

Interesse?
AMSTERDAM/Abcoude
30 januari 2015 00:30
Hallo,

Ik heb een koopwoning in Abcoude. Drie kamers, drie verdiepingen. Woning is in perfecte staat.

Interesse?
Re: AMSTERDAM
30 januari 2015 14:46
Gefeliciteerd Cara smileys with beer



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/01/2015 14:47 door miki.
Re: AMSTERDAM
31 januari 2015 12:26
Beste Miki,
ik heb een woning in Slotermeer op de 3e verdieping met 2 slaapkamers en 2 balkons. Ruime zolder boven de woning en box op de benedenverdieping waar meerdere fietsen inpassen. Lig naast het park en vlakbij de supermarkten/winkelcentrum/tram richting cs.

Mvg Natascha
Re: AMSTERDAM
04 februari 2015 09:57
Staan jullie open voor Weesp? (15 min. van A'dam)

Hierbij bied ik aan:

Ruime nieuwbouw eengezinswoning (opgeleverd dec '13) in Weesp, 15 min. van A'dam. De woning beschikt over 3 verdiepingen: begane grond met woonkamer, keuken en toilet, op de eerste verdieping 3 slaapkamers en ruime badkamer, op de tweede verdieping een hoge en ruime zolder met vaste trap en genoeg ruimte voor het realiseren van 1 of 2 extra slaapkamers.
Het huis beschikt over een voor- en achtertuin met schuur en achterom, een privé parkeerplaats, vloerverwarming en -verkoeling, en een mooie nieuwe keuken.
Weesp is een knus en charmant oud stadje onder de rook van A'dam, het huis ligt op 5 min. vanaf NS-station, 5 min. van uitvalswegen a1, a9 en a10, scholen en supermarkten om de hoek.
Kale huur €867,-

Graag verneem ik of jullie interesse hebben.
groet,
Cindy
Cindy.bor@hotmail.com
Mr. Bierelier
Re: AMSTERDAM
20 februari 2015 16:56
miki Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gefeliciteerd Cara smileys with beer

Haha. Ik neem ook een slok. CARA, je mag met me ruilen ! Jij een pracht huurwoning in westerpark, ik jouw koophuizen ! Kwestie van verkopen en het afgeloste bedrag op mijn rekening storten. LOL.
Re: AMSTERDAM
20 februari 2015 18:12
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: