Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil binnen amsterdam

Gepost door Dionne 
Woningruil binnen amsterdam
20 januari 2015 14:17
Ik heb een leuke woning in de pijp in een monumentaal pand in de schoolse stijl. Het heeft een grote slaap- en woonkamer en een extra kleinere kamer. Op de gang is een aparte grote badkamer en het toilet is apart. Een leuke authentieke keuken met openslaande deuren naar de tuin die op het zuid/oosten ligt. Er is nog een schuur in de tuin die goed voor opslag kan dienen. Huurprijs is 785,-
De woning dient een beetje te worden opgeknapt, maar niets dat een likje verf niet oplost.
Zelf zoek ik een woning voor max 500,- waar ik met mijn twee katten kan wonen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/01/2015 14:19 door Dionne.
Re: Woningruil binnen amsterdam
28 januari 2015 13:21
Dag dionne,

Sinds 4 november 2013 woon ik in amsterdam noord banen buikslotermeer, nog maar heel kort dus. Zeer goed opgeknapt benedenwoning met tuin, woning is in totaal 51m2. 2 kamers, 1 woon en 1 slaapkamer. Mocht je geïnteresseerd zijn dan hoor ik dat graag

Uiteraard kun je mailen naar bassaidi.b@hotmail.com
Mvg

Badia
Re: Woningruil binnen amsterdam
12 februari 2015 23:52
Hi Dionne,

Wij hebben een Leuke lichte woning in Westerpark. 60 m2 + ruime zolder met water fontein en laminaat.
Ruime woonkamer met op maat gemaakte inbouwkasten, inbouw verlichting. Aparte keuken. Alle winkels op korte loopafstand. Westerpark om de hoek. Grote gemeenschappelijke tuin en fietsen stalling. Hour is 585,- en huur subsidie is mogelijk..

Hartelijke groet, vanessa
Wij hebben een mooi opgeknapt appartement, 2 kamers boven, grote woonlkeuken beneden, badkamer/toilet boven, toilet beneden.
Nieuwmarkt 4e vedieping, lift aanwezig. Ongeveer 90 m2. Huur € 560,-
Wij willen graag een tuin.
Misschien?
Groet, Riet/JC
Hoi Dionne,

We hebben een heel licht 2 kamerwoning bij Westerpark met grote zolder die bij de woning zou kunnen worden betrokken. Heerlijke rustige buurt vlakbij het park en prettige andere bewoners. Huur is 605, sociale woningbouw. Mocht je nog op zoek zijn naar woningruil, hoor ik het graag. Wij willen heel graag een extra kamer voor de dochter van mijn vriend die nu 12 is en af en toe komt slapen en heel graag een tuintje.

Groet
Matty
Was nog vergeten dat er ook een klein zonnig balkon is.
Groet, JC
Hoi, is het sociale woning of vrij sector je woning?

Ik heb een knusse sociale 2km benedenwoning met een voortuintje en berging, waar een scooter en fiets in pas.
Achtertuin is 25 m2 met een bordes aan de keuken gemaakt naar de tuin rustige buurt waar meer katten zijn die zich erg op hun gemak voelen.
Huur wordt na ruil 525, heb ik al nagevraagd bij de woningbouw eigen haard.

Met vriendelijke groet,
Anita M.Brommet
Hoi,

Zal mijn email even extra geven weet niet of je het via wisselstart krijgt.

a.brommet2@upcmail.nl

Groetjes,
Anita
Re: Woningruil binnen amsterdam
13 maart 2015 20:12
Hallo JC Tans,

Ik heb een mooie benedenwoning met tuin en heb interesse in uw woning.

Heeft u mijn advertentie al gelezen voor verdere info?

Mvg,

Monique Revales
Hoi,

Ook heb ik driehoekruil voor u met de Rozenstraat, achter de Rozengracht in de Jordaan/Centrum.
Is op 1hg 2km en op 3 Hg nog een kamer, huur na ruil zo 500, gezellig buurt.
Hun willen graag naar mijn benedenwoning in Slotenmeer nieuw west die ik al eerder heb aangeboden aan u.
a.brommet2@upcmail.nl

Met vriendelijk groet,
Anita
IK HEB 5 KAMER WOONHUIS IN ZAANDAM IK ZOEK WONING IN AMSTERDAM IK DOET OOK MEE DRIEHOEKRUIL
Re: Woningruil binnen amsterdam
18 mei 2015 07:36
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging, Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. oppervlakte ongeveer 90m2 Allen sociale huurwoning. (2 ruime kamers woning mag ook)
Voorwaarden verhuurder: Betreft sociale huurwoning. 1 persoons bewoning toegestaan.
Re: Woningruil binnen amsterdam
18 mei 2015 07:36
Re: Woningruil binnen amsterdam
12 september 2015 09:09
Ik heb een benedenhuis in Amsterdam Bos en Lommer.
Het is een 2 kamerwoning met een grote hal met een oppervlakte 56m2 (excl. zolder van 16m2)
Het huis is grenzend aan het Westerpark en de Haarlemmerweg, ook is het goed bereikbaar met het openbaarvervoer.
Re: Woningruil binnen amsterdam
13 september 2015 10:39
suna Schreef:
-------------------------------------------------------
> IK HEB 5 KAMER WOONHUIS IN ZAANDAM IK ZOEK WONING
> IN AMSTERDAM IK DOET OOK MEE DRIEHOEKRUIL


Halo ik heb een 3 kamers woning in Amsterdam weest huur prijs 430 € tel 0684943929. Ik zoek een huis in zaandam
Re: Woningruil binnen amsterdam
28 september 2015 01:32
Ik wil echt ontzettend graag ruilen, heb zelf een sociale huurwoning, een prachtige 2-kamerbenedenwoning met tuin met daarin een berging.
De woning van Eigen Haard is prachtig gerenoveerd en ik heb er een schitterende witte vintage houten vloer in laten zetten.
Ik heb een prachtige niet standaard open keuken en een ruime badkamer met toilet. De wasmachine zit in een apart hok en mijn droger staat in de berging.
De woning is in de zeer fijne Czaar Peterbuurt, waar alles dichtbij in de buurt is, tram 10 stopt om de hoek op1 min afstand.
De woning kost incl huurtoeslag 385 euro.

Ik ben alleen te bereiken op: 06-25206811, of op: moniquerevales@hotmail.com want de berichten hier komen niet aan.

Groetjes,
Monique
hoi ik ben lavdija op zoek naar woning ruil ik heb een woning in amsterdam noord met 3 kamers benednehoek woning de huur is 560 pm je kan me bellen 0633474120
generic for strattera
XsVRgYizHsifgIRmjLY
05 november 2015 08:42
Re: Woningruil binnen amsterdam
05 november 2015 19:37
Hallo,

U zoekt een leuke woning met een tuin, ik heb een tuin.
Ik heb u al eerder geschreven, maar ik kreeg geen reactie....

Ik heb een mooie benedenwoning aan de rand van het centrum van Eigen Haard.

Wilt u contact met mij opnemen op: 06-25206811

Met vriendelijke groet,

Monique
Re: Woningruil binnen amsterdam
06 november 2015 20:58
J.C.Tans Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wij hebben een mooi opgeknapt appartement, 2
> kamers boven, grote woonlkeuken beneden,
> badkamer/toilet boven, toilet beneden.
> Nieuwmarkt 4e vedieping, lift aanwezig. Ongeveer
> 90 m2. Huur € 560,-
> Wij willen graag een tuin.
> Misschien?
> Groet, Riet/JC


Geachte Tans

wij hebben een begane grond woning in Amsterdam Noord met voor en grote achtertuin 3kamers waarvan 2 slaapkamers zou u interesse hierbij hebben


MVG
DEMIREZ
acyclovir
hqkeMDrbkLvHPwsY
07 november 2015 02:52
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: