Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL AMSTERDAM

Gepost door ahmed 
WONINGRUIL AMSTERDAM
19 januari 2015 20:23
hallo
ik heb een Leuke 3 kamer appartement in Amsterdam West, in een leuk kindvriendelijke buurt. centrum makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. in de buurt van scholen, winkels , speeltuin. het is een rustig buurt.
voorzieningen , bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, scholen, winkels .
kenmerken, douche , cv, zolder. HUURprijs: 400,-
:
ik zoek leuke eengezinswoning met gewenste oppervlakte boven de 60+ . kamers 4 of meer , slaapkamers 3 of meer. liefst nieuwbouw woning (NIET VERPLICHT). woonhuis of etagewoning.
Gevraagd: cv, balkon, berging, douche
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, scholen, winkels Liefst met: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, scholen, winkels
mvg



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/01/2015 10:43 door ahmed.
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
15 februari 2015 23:14
MSc intresse in een 3 kamer woning Amsterdam noord woonoppervlakte 61 vierkante meter ?
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
21 maart 2015 14:56
hallo,
ik heb een woning in roosendaal eengezinswoning met 5 kamers waaronder 3 ruime slaapkamers en een grote zolder met trapvast
voor meer intresse contacteer me zo snel mogelijk op dit nummer : 0684903926
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
27 maart 2015 11:15
Aanwezig: cv, lift, balkon, berging, douche, bad
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels
Omschrijving: Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging, Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. oppervlakte ongeveer 90m2 Allen sociale huurwoning.
Voorwaarden verhuurder: Betreft sociale huurwoning. 1 persoons bewoning toegestaan. ik zoek Amsterdam CENTRUM en rondom centrum
@#$%& adv 376704
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
30 maart 2015 17:36
hallo

ik heb een 4 kamer woning in Amstelveen met 2 liften,

als u meer info wilt, dan kunt u mij mailen haafye123@outlook.com
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
30 maart 2015 17:41
geen Amstelveen bedankt
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
12 april 2015 12:16
hoi,
waar woont u in amsterdam

gr Hanna
achmed
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
02 mei 2015 15:23
beste
ik.woon in amsterdam west baarsjes vlakbij kinkerstraat.
mvg
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
02 mei 2015 16:52
Hallo Achmed .. he heete straat n hoeveel hoog . ik heb een mooie grote gezinswoning in een mooie buurt in Amsterdam noord woonwijk Het Twiske west bij Oostzannewerf .. Mvg Maria.
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM
17 mei 2015 22:49
ik bied mijn woning aan van 5 kamers in Zaandam te Kogerveld. (sociale huur woning) Het is 1 treinhalte vandaan de centrum. In de omgeving is er een supermarkt en school etc.
Waar ik opzoek naar ben is een huis (voor woon en werk) in Amsterdam Geuzenveld , sloterdijk (omgevingen daarvan).vraagt benedenwoning en woonhuis 3/4 kamer atelierwoning
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: