Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wie wil naar Zaandam? Ik naar Amsterdam Amstelveen of Almere

Gepost door Cher 
Ik bied mijn 3 kamerwoning aan in Zaandam Centrum met een totaal oppervlakte van 52m. Gallerijwoning op de 2e etage zonder lift. Nabij basisschool en 5 min loopafstand van het centrum. 1 grote slaapkamer van 20m en 1 kleine slaapkamer van 5m. woonkamer 25m semi open keuken, ruim balkon, wc en douche gescheiden. Rustig complex. Ideaal voor 1 persoon of een stel.

Ik zoek iemand die kleiner wil wonen in Amsterdam (elk stadsdeel) of in Almere (geen haven). 3 a 4 kamer woning waar ik mijn gezinnetje kan uitbreiden. Niet te ver van winkels en scholen. Verder geen hoge eisen..Heb je wat leuks en wil je kleiner wonen of ken je iemand mogelijk voor een 3hoeksruil let me know! Groetjes
Beste mevrouw /heer,

Mijn huis is een ruime 67m2 woning met 3 slaapkamer wc en doudche met ligbad zijn apart.
gestolen keuken en ruime balkom op de tweede verdieping geen lift en zolder.
De voorwarmen is inbegrepen bij de huur en dit is €718. 78 p.
Ik wil hel graag naar een kleinere woning.
Het adres is Persijn 40 -2 in buitenverldert.
U kunt me bereiken op mobiel num.0649884564
Hoop hieme voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Luci.
Re: Wie wil naar Zaandam? Ik naar Amsterdam Amstelveen of Almere
22 maart 2015 16:03
Beste Cher,

Ik heb geen interesse voor het wonen in Zaandam maar ik zag dat jij wel interesse hebt voor het wonen in Almere. Als dat nog steeds zo is wil ik jou mijn ruime drie kamer appartement aanbieden. Het heeft een mooi groot ruim balkon op de eerst etage met uitzicht op de skyline en het winkelcentrum in Almere stad tegenover het water.

Omdat ik serieus bezig ben om ruilwoning te doen kwam ik op woningruilnet terecht en zag ik dat er in Amsterdam een woning werd aangeboden waarvan die persoon interesse in een woning in Zaandam. Dus kwam ik op het idee om samen met jou driehoeksruil te doen (alleen als jij daar nog interesse voor hebt en de woning goedkeurt).

Ik hoop hiermee op een reactie van jou zodat wij samen hierover kunnen communiceren en misschien een mooie driehoeksruil tot stand kunnen brengen.

Met vriendelijke groet,
Angela
0647092411
Re: Wie wil naar Zaandam? Ik naar Amsterdam Amstelveen of Almere
18 april 2015 20:29
Bent u nog steeds opzoek naar een woning in Almere?
Met vriendelijke groet,
Rachel
Hallo,
Ik ben nog steeds opzoek maar mijn interesse gaat toch uit naar een woning in Amsterdam of Amstelveen. Succes!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: