Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wormerland

Gepost door hi 
hi
wormerland
05 januari 2015 17:36
best mensen ik wik graag een woning ruillen , ik woon in wormerland5 slaap kamer wie intersent bent



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/11/2015 10:12 door debug.
hi
woningruillen
05 januari 2015 17:39
mijn email ,baala10@hotmail.com
mijn woning dichte bij in zaandam ik zoek een 4 of4slaap kamer in amsterdam ookzaandam
Re: hello
11 januari 2015 14:13
Wilt u in Amsterdam wonen?
aangeboden een sociale 50 + huurwoning in Amsterdam. Een rustig vrij nieuw ( 17 jaar oud) buurtje in Slotervaart
Het is een 3 kamer apartement van 79 vierkante meter
De woning ligt op de begane grond en is onderdeel van een wooncomplex met een grote binnentuin.
De woning heeft een inpandige berging die ook als slaapkamer kan dienen en een berging buiten de woning.
Ib
Re: hello
21 januari 2015 21:26
Hoi,
Wij hebben een 4 slaapkamer huis te breda en een zolder die bereikbaar is met een vlizotrap.Het is Een ruime woonkamer, namelijk 31 m2. wat is de huurprijs van uw woning. Ik hoor graag van u. U kunt een mailtje sturen naar rif.tanger@live.nl
Met vriendelijke groet,
Re:ik naar Rotterdam u naar Tilburg
29 september 2015 22:08
Hallo allemaal,
Ik zoek met spoed een woning in Rotterdam wie kan me helpen?
Het liefst in zuid (Feijenoord, of IJsselmonde )
Ik woon in Tilburg noord in flat 1e verdieping vlakbij Wagenaar plein ,aanwezig: cv ,balkon,
Parkeergelegenheid ,zwembad, scholen, bushaltes, winkels(ook Marokkaanse en Turkse) en nog meer
Als u interesse heeft neemt u contact met me. Mijn tel nummer: 0684914881 of mailt u me: omayma01@hotmail.com

Met vriendelijke groeten,

Kh.om
es
Re: hello
23 oktober 2015 23:49
eengezinswoning net alles geverfd nieuwe gratis laminaat in almere??
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: