Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM -NAAR NOORD-HOOFDDORP-AMSTELVEEN

Gepost door dc 
Amsterdam-west >> naar Amsterdam-noord of Hooofddorp of Amstelveen
Wij hebben een woning met 3 kamers, 1e etage, met eigen deur en trap in Nieuw West-Slotermeer op loop afstand van lijn 13/64/14/7/69/21, metro 50(jan van galen) en winkelcentrum. Huur €341,- p.m. Wij willen woonhuis 3 of 4 kamers met tuin

mijn e-mail dcol@live.nl
Ik woon in Badhoevedorp en heb ik 3 kamers bij de tweede etage, dichtbij centrum, bushalte en scholen in de buurt.
Als je interessant hoor graag van uw.
ik woon in hoofddorp eengezins huis van vier slaap kamers en grote woonkamer,als u geinterseer mail me.
Re: AMSTERDAM -NAAR NOORD-HOOFDDORP-AMSTELVEEN
13 december 2014 17:05
Goedemiddag,

Ik heb eeb 4kamer flat op de 1e etage in amstelveen vlakbij winkelcentrum.
De flat heeft geen onderburen en is bereikbaar zonder trap.
Als u eventueel interesse heeft hoor ik graag van u.

Met vriendelijk groet,
wendy

0620639636
hoi ik ben lavdija ik ben op zoek naar woning ruil ik heb 3 kamers bendenwoning bij buikslotermeerplein mijn tel nr is. 0647747025
hoi ik ben lavdija ik woon in amsterdam noord ik will de woning ruilen heb benden woning mijn tel nr is 0647747025
Re: AMSTERDAM -NAAR NOORD-HOOFDDORP-AMSTELVEEN
08 februari 2015 12:41
kinsi Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik woon in hoofddorp eengezins huis van vier slaap
> kamers en grote woonkamer,als u geinterseer mail
> me.

Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam-Noord. Het huis heeft 3 kamers, een grote achtertuin en een schuur. Het huis is op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. In de omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er genoeg scholen in de buurt. Het ziekenhuis is ook niet ver. Het is een hele leuke en prettige buurt, waar ik eigenlijk niet weg wil. Maar omdat ik een groot gezin heb van 4 kinderen, is het huis voor mij te klein.

Ik zoek een groter huis en het maakt eigenlijk niet uit waar. Alleen niet zo afgelegen buiten de stad.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van U.

Tel: 0610909337
of mailen naar: myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
Hallo

Iemand messchien interesse in een lichte, knusse 3 (voorheen 4) kamer woning (60m2) in Amsterdam bos en lommer. 2 kleine slaapkamers en grote woonkamer, woonkamer heeft een soort hoek indeling en dat was voorheen de 4e kamer. Min punt is de kleine keuken, douch en wc appart, groot balkon met opberg kast, zolder. Woning is ideaal geschikt voor 1 a 2 persoonshuishouden of met kind. Dichtbij het station Sloterdijk en Centrum ben je binnen 10 minuten, rustig omgeving en top lokatie in bereikbaarheid, alles in de buurt is in handbereik, uitstekend bereikbaar met bus 15, 21, 64, 80 en tram 12 en 14. Winkelcentrum met vele voorzieningen en alle dagelijkse benodigdheden op loop afstand!


Gezocht: Ik zoek een sociale huurwoning in Amsterdam West, Nieuw-West! 2 of 3 kamers zijn gewenst.

Voorwaarden verhuurder: Het is een sociale huurwoning, dus huursubsidie is mogelijk! De huur is €460,56.

Ps. Ik sta ook open voor een driehoeksruil.

Email: abdel_2000@live.nl
Tel: 0617632805

Met vriendelijke groet,

A. Haouli
kinsi Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik woon in hoofddorp eengezins huis van vier slaap
> kamers en grote woonkamer,als u geinterseer mail
> me.


Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam-Noord. Het huis heeft 3 kamers, een grote achtertuin en een schuur. Het huis is op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. In de omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er genoeg scholen in de buurt. Het ziekenhuis is ook niet ver. Het is een hele leuke en prettige buurt, waar ik eigenlijk niet weg wil. Maar omdat ik een groot gezin heb van 4 kinderen, is het huis voor mij te klein.

Ik zoek een groter huis en het maakt eigenlijk niet uit waar. Alleen niet zo afgelegen buiten de stad.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van U.

Tel: 0610909337
of mailen naar: myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
Hoi,

heb je eventueel interesse in een 3 kamer woning in Amsterdam Baarsjes?
Re: AMSTERDAM -NAAR NOORD-HOOFDDORP-AMSTELVEEN
24 september 2015 22:42
hoii

heb je de woning nog?
ik heb namelijk intresse, ik woon zelf in amsterdam zuid oost
graag hoor ik van je

Gr sipan
gr sipan,ik heb de woning nog,alles u intersse hebt bel mij 0617125620.
gr sipan,ik heb de woning nog,alles u intersse hebt bel mij 0617125620.
Re: AMSTERDAM -NAAR NOORD-HOOFDDORP-AMSTELVEEN
26 september 2015 12:44
Hallo bel me 0684943929 ik heb een 3 kamerwoning in Amsterdam west
Re: AMSTERDAM -NAAR NOORD-HOOFDDORP-AMSTELVEEN
10 oktober 2015 01:09
ik woon in amsterdam zuidoost ik heb 2de hoog met 2 slapkamer met 1 kleine kamer met woonkamer en open keuken met woonkamer en badkamer en wc en groot balkon huur bedraag 432 euro
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: