Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

VAN AMSTERDAM NAAR AMSTERDAM OF ZAANDAM

Gepost door N. 
Van Amsterdam >>naar Amsterdam of naar Zaandam ?!
Wij hebben een woning met 3 kamers, 1e etage, met eigen deur en trap in Nieuw West-Slotermeer op loop afstand van lijn 13/64/14/7/69/21, metro 50(jan van galen) en winkelcentrum. Huur €341,- p.m. Wij willen een eengezinswoning minimaal 60 m2 en 4 kamers, mijn e-mail dcol@live.nl ,,mijn @#$%& advertentie nummer 350944
hi wilt u nog naar zaandam
halo wil jaj nog in Zaandam ik heb een giezinwoning5 kamer in Zaandam
:Bouwjaar 1961 :Inhoud m³ :Woonopp. 85 m² :Grondopp. 141 m² :Kamer(s) 5 :Verwarming c.v.-ketel :Tuin achtertuin, voortuin ik wil contact me algemeen meer foto's plattegronden google maps ereprijsweg 17 1508ct zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette woonomgeving! Deze jaren '60 woning is gelegen aan een plantsoen in de woonwijk “Kogerveld”. De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping. Op loopafstand zijn diverse voorzieningen, zoals winkels, NS-station en recreatiegebied “Het Jagersveld” te vinden. De voor- en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen. Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden in volledig eigendom. Kom snel langs voor een bezichtiging!!! Indeling: Begane grond: entree, hal, toilet, meterkast, doorzon-woonkamer, gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin. Eerste verdieping: overloop, vier slaapkamers waarvan diverse voorzien van vaste kasten, badkamer met douche en wastafel. In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t.o.v. uitvalswegen en nabij treinstation. Bijzonderheden: Verwarming en warmwater middels c.v.-installatie Woning bijna geheel v.v. dubbele beglazing Buitenschilderwerk gedaan najaar 2013 ik zoek wonen werk gelijk amsterdam sloterdijk geuzenveld Terug


Contactgegevens

Mevrouw suna sakal

Telefoon 0687132308

eylulsuna@live.nl
Re: VAN AMSTERDAM NAAR AMSTERDAM OF ZAANDAM
09 maart 2015 00:08
Halo ik woon in amstedam tegenover diern tuin artis ik woon in laagte kadijk heel leuk buurt in ristug buurt ook in ik wil ruilen naar zaandam??
Tel:0684579585
Re: VAN AMSTERDAM NAAR AMSTERDAM OF ZAANDAM
20 maart 2015 12:23
Revon hoeveel kamers heb je en de huur mvg merel
Re: VAN AMSTERDAM NAAR AMSTERDAM OF ZAANDAM
20 maart 2015 20:33
Ik heb een woon kamer in een slaap kamer het us heel leuk buur in ristuge buur
goeden dag,

ik zou heel graag in zaandam willen wonen dichtbij mijn kinderen en klein kinderen in de buurt ik woon zelf in amsterdam noord bij de meidoornplein
dichtbij winkels om de hoek en een markt schoolen ze zijn nu bezig met een winkelcentrum bouwen ik woon in een eengezinswoning op de eerste verdieping met 3 slaapkamers en een grote woonkamer en grote keuken wc en badkamer zijn apart ik zou graag wat van u willen horen met vriendelijke groet mevrouw tama elhaddaoui
Ik heb interesse. Heb een 4 kamerwoning in zaandam
Re: VAN AMSTERDAM NAAR AMSTERDAM OF ZAANDAM
17 mei 2015 22:32
ik bied mijn woning aan van 5 kamers in Zaandam te Kogerveld. (sociale huur woning) Het is 1 treinhalte vandaan de centrum. In de omgeving is er een supermarkt en school etc.
Waar ik opzoek naar ben is een huis (voor woon en werk) in Amsterdam Geuzenveld , sloterdijk (omgevingen daarvan).vraagt benedenwoning en woonhuis 3/4 kamer atelierwoning
Re: VAN AMSTERDAM NAAR AMSTERDAM OF ZAANDAM
18 mei 2015 13:19
GOEDENDAG
U ZOEKT NOG EEN WONING IN AMSTERDAM
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: