Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

voor een vierhoeksruil ookemand uit ijsselstein met eengezinswoning of Utrecht die naar de meern wil eengezingswoning

Gepost door lilly.w@live.nl 
eengezinswoning de meern 4 kamers plus zolder achtertuin

mijn email is lilly.w@live.nl
Hoi ik heb een 6kamer woning in kanaleneiland.grote achtertuin,4slp.kmrs. berging en een balkon voor en een kleine achter.(spaaklaan )gedeelte achter t ouwe ouderyn ziekenhuis.ik zou wel na de meern willen maar wil eerst weten hoe wat waar en hoe duur.ik ben namelijk alleenstaande moeder van een dochterje.huurtoeslag kyn je krygen by deze woning.ligt centraal by scholen winkels noem maar op.

Groetjes,
Beste,

Wij wonen in Woerden in een rustige buurt. We hebben een eengezinswoning met voor zij en achtertuin. Wij willen graag naar de meern .
MO
Woningruil
11 januari 2015 20:48
Hoi.
Ik heb een eengezinswoning in amsterdam noord. 3 kamers. grote tuin.5 min lopen naar CS.heel leuken prettig omgeving. wil graag ruilen I.V.m grote gezin van 4 kinderen.
mocht u interesse hebben hoor graag van u.
tel: 0610909337
of mailen naar : myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
Hoi,ik woon in spinozaweg 4kamers beneden met achter en voor tuin heel rustig week en vlakbij winkel centrum .
Hoi,

wij hebben een prachtig 3 kamerapartement in 55+ flat. 5 minuten met de bus naar Utrecht cs. Iets voor u?

mvrgr, M. van Buuren
kzelf woon momenteel in Ijsselstein Ijsselveld in een 4kamer appartement.
Het is een etagewoning waarvan onlangs nog het portiek en de balkon een renovatie hebben gehad dit jaar. We hebben een nieuwe lift en een nieuwe balkon gehad.
Heb een ruime afzonderlijke keuken en een grote woonkamer daarnaast ook nog een aparte douche en wc. Heb 2 ruime slaapkamers en een kleinere slaapkamer.
Woon op 1 min loopafstand van supermarkt en een kleuterschool. Daarnaast is er een tram en bushalte op 1 min loopafstand en een winkelcentrum op 5 min loopafstand.
Het is een een leuk huismet veel parkeer gelegenheid, een leuke omgeving je woont centraal bus en tram stoppen 100 meter vederop.
Het huis is 2 jaar geleden helemaal geschilderd en voorzien van een nieuwe laminaat vloer.
U kunt mij mailen naar blondje__@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Sherida
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: