Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

van purmerend naar purmerend

Gepost door bianca 
AANGEBODEN 3 kamerbenedenwoning in de gors met tuin en nieuwe tegels en wat planten
schuur achter de woning kleine open keuken en berging
toilet beneden en badkamer boven met 1 grote en 1 kleine slaapkamer
alles dichtbij aldi bibiliotheek cwi stadje ziekenhuis,huur is 449,60 pm huursubsidie mogelijk via wooncompagnie
de woning is van de jaren 80 dus enigste wat er aan gedaan moet worden zijn de deuren schuren en verven en zelf behang of verf naar eigen smaak aanbrengen in de woonkamer laminaat op de vloer maar die kan je verwijderen als je iets anders wilt,bus en trein eind van de straat parkeermogelijk heden voor je eigen deur
reden voor verhuizing is gezondheidklachten aan mijn been en niet vaak trap op en af kan

ik vraag een lage flatje met lift of anders een gelijkvloerse woning beneden een 3 kamer of meer
huur ongeveer hetzelfde en huursubsidie mogelijk,liefst purmerend gors,weidevenne,overwhere of wherestad niet verder
hele hoge flat wil ik niet,,inkomsten worden getoetst de woning is ideaal voor lage inkomens 1 persoon of 2 of alleenstaande met 1 kind
Re: van purmerend naar purmerend
18 mei 2014 09:36
Hoi lijkt de gouwzeestraat je wat huur 480 3 e verdieping geen boven buren bel me op (0299) 84 69 70
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: