Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van houten naar utrecht-nieuwegein

Gepost door vincentia 
woningruil van houten naar utrecht-nieuwegein
21 april 2014 09:20
Ik woon in Houten - Castellum in een 3 kamer appartement van 3 jaar oud,nieuwbouw. Het is gelegen boven het winkelcentrum en bij het spoor op 3 minuten loopafstand,je bent met de trein binnen 8 minuten in Utrecht. Ik kijk uit op een gezellig plein. Ik woon 3 hoog en je hebt een eigen parkeerplaats verder alle voorzieningen op loopafstand.

Ik zoek een huis met het liefst een tuin in Utrecht e.o. Nieuwegein,of een nieuwbouw flat met ruim balkon benedenverdieping of de hoogste.
Ik wil niet in de wijken Kanaleneiland,omgeving Marnixlaan en het oude overvecht wonen,wel het nieuwe gedeelte van overvecht.
In nieuwegein graag omgeving Zuilenstein omgeving Menuetlaantje,omgeving kerkveld,e.o vreeswijk, Geen Dukatenburg - Muntplein Fokkesteeg.
Re: woningruil van houten naar utrecht-nieuwegein
21 april 2014 09:45
Hoi
Ik zelf heb een eengezinswoning in IJsselstein en wil graag naar Utrecht, leidscherijn,de meern of Vleuten
Als u ook interesse in ijsselstein heeft, miss dat wij iets kunnen doen met een 3 hoeksruil?

Grt
Sociaal22@hotmail.com
Hallo,
Naar aanleiding van je advertentie wat betreft woningruil van houten naar utrecht hetvolgende. Mijn nicht wil graag naar houten zij heeft een woning in utrecht waar zij alleen woont in een eengezinswoning op de Pahud de Mortagnesdreef helemaal aan de buitenkant van Overvecht. Een rustige straat met nette bewoners. De woning heeft een voortuin en een grote achtertuin met achterom .4 slaapkamers mooie huiskamer. Je bent in 100 meter op de ringweg. Graag je reactie als je belangstelling hebt. M,vr,gr. Eddy.
Heb n grote hoekwoning in wijk de polders in houten en ben op zoek naar n kleinere woning onder de huursubsidiegrens. Huidige huur wordt 856. Indien interesse graag bellen naar 0640864845.
Hoi. Dat is toevallig. Ik heb je net gebeld..ik wilde groter wonen ivm mijn praktijk. de huur is helaas te hoog!
groet
Hoi.
Ik heb even wat vragen.Hoe oud is het huis? Wat is de huur?
Je kan me het beste even bellen op 0648683386.
Het beste is om even rechtstreeks te mailen naar vincenza65@live.nl
Hoi Eddy,

Kun je mij even laten weten wat de huur is, en hou oud het huis is?
groet
Re: woningruil van houten naar utrecht-nieuwegein
20 juni 2014 12:34
Hoi Eddy, Laat nog even weten of je nicht nog interesse heeft. Hoe oud is het huis,wat bedraagt de huur>
Het beste is omrechtstreeks te mailen op vincenza65@live.nl,niet via dit want dat werkt vaak niet.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: