Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wie naar Amsterdam????

Gepost door Pauline & Kids 
Wie naar Amsterdam????
31 maart 2014 14:41
Wie uit Purmerend wil naar Amsterdam?? 4 kamerwoning (geen eengezinswoning) nieuw west. Ook vanuit Hoorn welkom als je wil ruilen. Of wil je naar Den haag?? Is ook een optie. Ben op zoek naar minimaal een 4 kamerwonig.
Re: Wie naar Amsterdam????
20 augustus 2014 14:18
Goedemiddag,
zou u ook naar Zaandam toe willen, ik heb een vier kamer woning met een prachtig uitzicht.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet
Barka
Ayah
Re: Wie naar Amsterdam????
27 december 2014 00:45
Waar woon je precies?
Re: Wie naar Amsterdam????
25 juli 2015 08:35
Hallo,

Wij hebben een 5 kamer 1 gezinswoning in hartje van binnenstad Enkhuizen, pal aan het ijsselmeer, royale achtertuin op het zuiden met schuur, winkels, scholen en trein 5 min. loopafstand, rustige buurt, veel groen, nette woning, vaste trap naar zolder waar 3-de slaapkamer is, nieuwe badkamer met bad, nieuwe ketel, huur 660 pm. door het hele huis in alle kamers incl. zolder netjes laminaat.

vr gr Leek
Re: Wie naar Amsterdam????
07 oktober 2015 15:58
Goedemiddag, ik wil graag met u ruilen. Ik woon in Saendelft (zaanstad) 15 min van adam vandaan in een eengezinswoning van 140 m2., 3 verdiepingen. Het huis is uit 2005 ik ben de 1e bewoner. Beneden verdieping huiskamer open keuken toilet en een tuin van 11 meter diep en 4/5 meter breed. Op de 1e verdieping heb ik 3 slaapkamers en een badkamer met toilet douche en appart daarvan een bad. Op de 2e verdieping is een zolder over de gehele lengte van het huis deze (kan) wordt gebruikt als slaapkamer, er zijn dus al 4 slaapkamers. Er is via de woningbouw de optie om op zolder een dakkapel te laten plaatsen, dan gaat de huur 40€ omhoog en zou je met heel veel gemak 2 hele ruime kamers kunnen maken. Het is een sociale huurwoning dus huursubsidie mogelijk. Ik woon 10 min van castricum strand , 10 min van zaandam centrum en 15 min van purmerend vandaan. Je bent met 7 min lopen bij het station en die zet je met 15 min op adam centraal station. In de wijk zijn scholen winkelcentrum en gezondheidscentrum. Het is een super kindvrienlijke buurt. Als je intersse hebt kan je me bellen om te komen kijken
06-499 30 354
Re: Wie naar Amsterdam????
08 juni 2016 15:28
hi
wi je een sociale huur 3 kamers in veldhoven 5km van eindhoven station.
520 euro per maand
Re: Wie naar Amsterdam????
09 juni 2016 13:45
Mijn woning vind plaats in Enschede . Mijn woning is helemaal gerenoveerd : Een nieuw dak , isolatie , nieuwe ramen , deuren , De badkamer de bijkeuken en de keuken hebben een nieuwe radiator , nieuwe CV ketel , en nieuwe wandtegels in de (open) keuken en badkamer. En in de woonkamer zijn nieuwe grondtegels. De woning bevat een badkamer , drie slaapkamers, een berging , een zolder , een woonkamer, een open keuken , een bijkeuken , een toilet , een tuin waarin ongeveer 40 kleine boompjes staan en een schuur. En er is naast ons huis een speeltuin te vinden en op 3 minuten loopafstand een basisschool en op 5 min. fietsafstand een winkelstraat met supermarkten en wat kledingwinkels en cafetaria's et cetera . In 15 minuten ben je op de fiets in het winkelcentrum .En voor de woning is een parkeerplaats. De buren zijn ook erg aardig.We onderhouden de woning erg goed en is ook in goede staat. Dit is een sociale woning en betalen 566,35 euro samen met de service kosten. Onze woning heeft ongeveer 75 vierkant meter .Mijn woning ligt 10 kilometer van de Duitse grens af.
Re: Wie naar Amsterdam????
22 juli 2016 20:21
ik bied mijn woning aan van 5 kamers in Zaandam te Kogerveld. (sociale huur woning) huur is 614 Het is 1 treinhalte vandaan de centrum. In de omgeving is er een supermarkt en school etc. Waar ik opzoek naar ben is een huis (voor woon en werk) in Amsterdam Geuzenveld , sloterdijk (omgevingen daarvan).vraagt benedenwoning en woonhuis 3/4 kamer
Re: Wie naar Amsterdam????
05 augustus 2016 15:11
beste pauline,

wij hebben een eengezinswoning met een grote zolder en grote achtertuin. met 3 slaap kamers,
graag hoor ik of u interesse heeft.


mvg
k.vanputten
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: