Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

3 hoeksruil Vleuten, Utrecht, Apeldoorn

Gepost door raymond 
Gezocht iemand die mee wilt doen aan 3 hoeksruil, wij zoeken iemand uit Utrecht e.o die naar een eengezinswoning in Vleuten wilt (wijk de tol)
Re: 3 hoeksruil Vleuten, Utrecht, Apeldoorn
20 februari 2014 23:43
Ik wil naar Vleuten en heb een eengezinswoning in IJsselstein
Wat voor huis heb je Sali, en welke wijk?
Ik woon in IJsselstein huis is net helemaal ingericht en geverfd keuken is nieuw alles is nieuw en een hele nieuwe douch. Alles is nog geen half jaar geleden gerenoveerd dubbel glas en naast t centrum. Het is in een nette buurt nabij alles.( middelbare school, basisschool, centrum, openbaar vervoer, altijd een parkeerplaats voor de deur. Nieuw laminaat ( laat ik achter).

Het is een boven woning met een super grote zolder. 2 slaapkamers en een mooie woonkamer. Alle muren zijn wit dus makkelijk in een andere kleur te verven als je dat wilt.( maar zo is het ook mooi alles is nog mooi wit en schoon)
Nette buren nooit last van ze gehad.


Ik ben te bereiken op
Sami.ra18@hotmail.com
Re: 3 hoeksruil Vleuten, Utrecht, Apeldoorn
23 februari 2014 02:07
Hoi machteld,
Ik heb een eengezinswoning in IJsselstein
relatief nieuw
4 kamers waarvan 3 slaapkamers
wel zolder maar met vliso trap, dus geen vaste trap
Laminaat nog als nieuw
Muren gespachtelputzt
Sorry Samira geen bovenwoning
Re: 3 hoeksruil Vleuten, Utrecht, Apeldoorn
26 februari 2014 11:35
Hallo,

Ik heb een mooie nieuwbouwwoning in Wijk bij Duurstede. Dichtbij Utrecht.

Ik wil best mee doen aan de 3 hoeksruil. Voor info mail naar: ilhembourass@hotmail.com

Gr
Goedendag. Ik woon in utrecht, heb een flat met 2 slaapkamers. Alles nieuw laminaat. Zelf geplaatste keuken. Nieuwe portieks. Lift. Douche nieuw betegeld. Ik zoek een woning in vleuten/vleuterweide. Ik hoor t wel als u interesse heeft. Gr petra
Goedemorgen,

Wij wonen in Utrecht / Overvecht in een laagbouw flat langs de autoboulevard en nabij de Maarseveense plassen.

Ivm met de school van mijn dochter wil ik graag mijn woning ruilen met iemand uit Vleuten en/of De Meern.

Wij hebben 2 slaapkamers ,ruime woonkamer,keuken(recent vernieuwd van Bruynzeel),douche en toillet en een ruim balkon.

Beneden hebben we ook nog een redelijk ruime berging.

Het is een gezellig en rustig flat/appartement vlakbij winkels,openbaar vervoer etc.

Mocht er interesse zijn ,dan zie ik graag uw reactie tegemoet !
hallo, kun je svp de straat en huisnummer van de woning in De Tol mailen opdat ik op google earth/maps kan bekijken wat voor een woning het is.
Ikzelf woon in een eengezinswoning in Parkwijk/leidsche rijn op 100 meter afstand van het winkelcentrum/scholen/gezondheidscentrum a.h.w ALLES ligt op loopafstand.

B.v.d.

Groet,
Thea
We zijn al voorzien
12 april 2014 16:32
Inmiddels zijn wij al voorzien
Re: 3 hoeksruil Vleuten, Utrecht, Apeldoorn
15 april 2014 09:11
Hoi thea,
Zou jij niet naar IJsselstein willen?
of miss dat wij ook iets kunnen doen met een 3 hoeksruil?
sociaal22@hotmail.com
hoi ik heb een eengezins woning in zuilen en ik wil naar vleuten
Ik geloof dat wij al eens gemaild hebben Sali maar ik heb geen belangstelling voor IJsselstein. Voor een leuk huis in Maarssen ben ik altijd in evt ook met driehoeksruil.
raymond Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gezocht iemand die mee wilt doen aan 3 hoeksruil,
> wij zoeken iemand uit Utrecht e.o die naar een
> eengezinswoning in Vleuten wilt (wijk de tol)


Dat zou ik wel willen, wat is het adres dan kan ik even kijken via googlemaps. Ik heb een bovenwoning in de wijk oog in al utrecht, met 3 slaapkamers, keuken,woonkamer en 2 balkons
Wij willen graag naar vleuten ik heb een eengezinswoning in overvecht,laat me even weten als je interesse hebt?
Wij hebben een eengezinswoning met 6 kamers,5 slaapkamers een grote achtertuin kleine voortuin en wij willen graag naar vleuten naar een eengezinswoning laat me maar even weten je kan me ook bellen me nummer is 0685003281
Hoi,

Ik heb een eengezinswoning 4 kamers in Utrecht dichtbij de amsterdamsestraatweg.
Ik zou graag naar Vleuten, Leidsche rijn of nieuwegein willen.
Wij wonen in zutphen vlakbij apeldoorn wij willen naar utrrcht. Wij hebben gezinswoning 4kamers uitgebouwd met grote keuken
Hoi, ik woon in spinozaplantsoen beneden 4 kamers met voor en achter tuin .ik zoek een gezinswoning in vleuten of de meern.voor meer weten mail me.
Wij wonen in Terwijde drie kamer appartement nieuw 1 hoog inbouwkeuken met vaatwasser enz. Wij willen naar Vleuten
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: