Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL VAN AMSTERDAM NAAR PURMEREND OF ALMERE

Gepost door jodie2 
WONINGRUIL VAN AMSTERDAM NAAR PURMEREND OF ALMERE
10 januari 2014 01:44
Hoi<
IK heb een 3 kamerwoning op de eerste etage in de aanbieding. Woning bevindt zich op de oostelijke handelskade.
IK ben op zoek naar een 4 kamer eengezinswoning in Purmerend of Almere. Almere moet het bouwjaar wel vanaf 2000 zijn. In Purmerend maakt het me niet uit zolang de woning maar goed onderhouden is.
Alleen serieuze reacties aub op mail: mmdnl@hotmail.com
Groetjes
Hoi...aangezien u voor veel opties open staan dacht probeer het even...heb 4 kamer appartement op 2de etage tevens ook laatste..geen boven buren. .3 ruime slaapkamers. Woonkamer..keuken.badkamer en wc gescheiden..balkonnetje heeft mooie uitzicht naar vijvertje..Alle voorzieningen zijn met loop of fiets afstand.woning heeft ook berging beneden..ideaal woning..huur is sociale woning..510 euro..woning bevind zich in Almere. .bezichtigen zeker waar..0647845070..bel me voor echt interesse..
Re: WONINGRUIL VAN AMSTERDAM NAAR PURMEREND OF ALMERE
14 januari 2014 12:15
Hoi,
Ik ben echt op zoek naar een eengezinswoning.
Re: WONINGRUIL VAN AMSTERDAM NAAR PURMEREND OF ALMERE
10 maart 2014 00:05
Wie heeft er interesse????
Hallo ,
Ik heb een 4 kamer woning ongeveer 84 m oppervlak waarvan een grote slaapkamer ,een medium en een kleine kamer,grote woonkamer ongeveer 25 vierkante meter, grote luxe keuken ,laminaat hele woning behalve slaapkamers tapijt .
Grote badkamer ,toilet apart , 9 hoog ,dubbele lift van twee kanten, SUPER MOOIE UItzicht, balkonzicht op water,leuke buren , alles op loop afstand van 5 min,bus halte, scholen ,winkelcentrum ,recreatie gebied, vanaf station purmerend naar sloterdijk 15 min.
Hallo ,
Ik heb een 4 kamer woning ongeveer 84 m oppervlak waarvan een grote slaapkamer ,een medium en een kleine kamer,grote woonkamer ongeveer 25 vierkante meter, grote luxe keuken ,laminaat hele woning behalve slaapkamers tapijt .
Grote badkamer ,toilet apart , 9 hoog ,dubbele lift van twee kanten, SUPER MOOIE UItzicht, balkonzicht op water,leuke buren , alles op loop afstand van 5 min,bus halte, scholen ,winkelcentrum ,recreatie gebied, vanaf station purmerend naar sloterdijk 15 min.
Ik ben woon almerestad eengezienswoning drie kamer 0687224241
0687224241 ik woon almerestad eemgezienswoning
0687224241 ik woon almerestad eengezienswoning drie kamer meer wil informatie kun je bellen
goedendag.

Ik heb een woning in amsterdam noord.
intresse? mijn mail: spreadmywings_gina@hotmail.com.

groetjes
Goedendag,ik zag net u advertentie van u woning en zou graag meer info willen van u woning,ik woon zelf Amsterdam noord 1min loop afstand van winkelcentrum,scholen in de buurt,parken op loopafstand,openbaar ervoer In prencipe voor de deur mijn woning ligt heel centraal,binnen 5min zit u in de stad ,ik hoor graag van u ,u kunt mijn bereiken op 0633891880


Mvg,
Adin
Ik heb interesse in deze woning Adinda, en ik heb 4 kamers ,3 slaap kamers in Amsterdam Oost dichterbij winkel centrum.markt openbaar vervoer scholen alles is dichterbij,meer informatie hier is mijn telefoon 0633052811
Hoi,

Ik heb een 4 kamer woning appartement 3 etage in Amsterdam Holendrecht. Winkelcentrum beneden, dicht bijzijnde scholen. Graag zou ik deze willen ruilen voor een eengezinswoning met 4 kamer,
een tuin en dicht bijzijnde scholen in Almere of Purmerend.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: