Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam Centrum wij naar Amsterdam Ijburg, Zuid of de Jordaan

Gepost door Laura01 
U naar Amsterdam Centrum wij naar Amsterdam Ijburg, Zuid of de Jordaan
05 januari 2014 22:01
Hallo

Wij wonen op het Westerdokseiland in het centrum (nieuwbouw) en willen heel graag naar IJburg, zuid, de jordaan of een grotere woning in het centrum verhuizen.

We hebben een leuk 3-kamer appartement in hartje centrum!
Dit goed onderhouden appartement (2008) ligt op loopafstand van het Centraal Station en de binnenstad met zijn vele winkels. De Haarlemmerstraat zit ook op 5 minuten loopafstand. Het openbaar vervoer (tram, bus en trein) en de diverse uitvalswegen zijn gemakkelijk te bereiken. Het Westerdokseiland is erg kindvriendelijk! Er zijn goede kinderdagverblijven en goede scholen in de buurt.

Onze woning heeft een oppervlakte van 80 m2. Het heeft 2 slaapkamers, een grote badkamer en een redelijk grote huiskamer. Er is geen buitenruimte en geen box/schuur. Je kunt een plek in de parkeergarage huren. De huurprijs van de woning is 560 euro en huursubsidie is mogelijk!

Indeling:
Entreehal op begane grond, trap naar gallerij op de eerste verdieping, toegang tot de woning.
Hal, toegang tot de twee slaapkamers, gelegen aan de gallerijzijde. Separaat toilet met fontein, badkamer met wastafel en inloopdouche. Een lichte woonkamer met een loggia welke op het zuiden is gelegen. Aan de woonkamerzijde is er vrij zicht op een fraai aangelegd binnenplein.

Zie de link voor wat foto's : Foto's
Re: U naar Amsterdam Centrum wij naar Amsterdam Ijburg, Zuid of de Jordaan
03 juni 2015 23:34
Hallo Laura,

Bij deze wil ik mijn interesse laten blijken.
De woning en ligging ervan spreken mij erg aan.
Wat heb ik ter ruil aan te bieden ?
Zie linkje .

[www.wisselstart.nl]

Graag uw reactie. Positief of negatief.

Mvg Jeroen van der Cingel
jvandercingel@gmail.com
Re: U naar Amsterdam Centrum wij naar Amsterdam Ijburg, Zuid of de Jordaan
18 juni 2015 12:45
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom centrum (2 ruime kamers woning mag ook)
Ik woon in ijburg steigereiland , eengezinswoning 4 kamers ,open keuken in het midden dat maakt het uniek.
heb een speeltuin voor de deur ,kleine winkel centrum is in de buurt .op loop afstand .
,ik heb namelijk een vrijesector 900 .
als je interesse hebt .

Met vriendelijke groet ,

Amal
Amalloeloe Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik woon in ijburg steigereiland , eengezinswoning
> 4 kamers ,open keuken in het midden dat maakt het
> uniek.
> heb een speeltuin voor de deur ,kleine winkel
> centrum is in de buurt .op loop afstand .
> ,ik heb namelijk een vrijesector 900 .
> als je interesse hebt .
>
> Met vriendelijke groet ,
>
> Amal

Hallo,

Ik heb een sociale 5 kamer eengezinshuurwoning op ijburg haveneiland €753,00 p.mnd, ik zoek een vrije sector woning op steigereiland. Uw woning heeft mijn interesse.
Mocht u interesse hebben in mijn woning, dan hoor ik dat graag.
Ter info, mocht u mij willen mailen dan kan dat, maar ik ben dan pas half augustus weer in nederland.

Groet.
bea09540@gmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: