Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil rijswijk naar ijsselstein spoed MET VERGOEDING van 1000 euro

Gepost door lilly.w@live.nl 
woningruil rijswijk naar ijsselstein spoed MET VERGOEDING van 1000 euro
04 januari 2014 11:09
Wij zn op zoek naar een woning met minimaal 2 liefst 3 slaapkamers. In ijsselstein.
Verder hebben we niet echt wensen.

De vergoeding van 1000 euro is voor diegene die ruilt of zorgt dat we kunnen ruilen met iemand. Er is haast bij.
Re: woningruil rijswijk naar ijsselstein spoed MET VERGOEDING van 1000 euro
05 januari 2014 13:28
Hoi hoi
Ik heb een ruime eengezinswoning in ijsselstein
Ik zou graag naar utrecht (rivierenwijk,hooggraven en omgeving willen) Of vleuten ,de meern,terwijde,leidscherijn
Minimaal 3 slaapkamers ivm kinderen
Dus als u iemand kent uit deze omgevingen die naar rijswijk willen dan kunnen we miss iets doen met een 3 hoeksruil???

grt
Re: woningruil rijswijk naar ijsselstein spoed MET VERGOEDING van 1000 euro
24 juni 2014 11:30
beste

bent u nog opzoek naar een woning

ik heb een eengezinswoning in de meern gevonden 4 kamers zolder achtertuin etc
wel via een vierhoekruil


mijn email is lilly.w@live.nl
Hallo voor mij zou de woning in de Meern ideaal zijn omdat mijn oma daar woont die op dit moment ziek is en ik vaak bij haar om haar te ondersteunen
kzelf woon momenteel in Ijsselstein Ijsselveld in een 4kamer appartement.
Het is een etagewoning waarvan onlangs nog het portiek en de balkon een renovatie hebben gehad dit jaar. We hebben een nieuwe lift en een nieuwe balkon gehad.
Heb een ruime afzonderlijke keuken en een grote woonkamer daarnaast ook nog een aparte douche en wc. Heb 2 ruime slaapkamers en een kleinere slaapkamer.
Woon op 1 min loopafstand van supermarkt en een kleuterschool. Daarnaast is er een tram en bushalte op 1 min loopafstand en een winkelcentrum op 5 min loopafstand.
Het is een een leuk huismet veel parkeer gelegenheid, een leuke omgeving je woont centraal bus en tram stoppen 100 meter vederop.
Het huis is 2 jaar geleden helemaal geschilderd en voorzien van een nieuwe laminaat vloer. U kunt gelijk contact met mij opnemen via de mail blondje__@hotmail.com
Of telefoon nummer 0623430619


Met vriendelijke groet,

Sherida
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: