Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ruilwoning gezocht amsterdam west, u naar Haarlem

Gepost door Lucy 
in verband met driehoeksruil zoek ik voor mijn woningruilkandidaat een leuke 2 a 3 kamerwoning in Amsterdam west, (waar je ook als alleenstaande mag wonen) huur tot 600 euro (liever minder)
Mijn woning in Haarlem wordt daarvoor in ruil aangeboden, eengezinswoning (3 slaapkamers) in mooie staat, kleine achtertuin, grote voortuin van alle gemakken voorzien, vrij parkeren bij winkels en scholen huur 600 euro (is huur na ruiling) alleen voor inkomens tot 34.229,00 bruto en voor gezin met 1 kind(of meerdere kinderen) ook 1 oudergezin is toegestaan.

mail voor aanbiedingen of vragen!
Hallo,

Zoek u nog een woning in Amsterdam-west?
Waar in Haarlem is de woning van uw precies?

Met vriendelijk groet,
Anita Brommet
Re: ruilwoning gezocht amsterdam west, u naar Haarlem
12 januari 2015 17:31
Zoekt u nog een woning in Amsterdam (nieuw) West ?
Ik wil graag naar Haarlem en bied in ruil een 2-kamer appartement aan in de Helmerstbuurt, Amsterdam Oud-West, vlakbij het Vondelpark.
Is de vraag nog relevant?
Hoi Lucy,

Ik heb een knusse 2 kamer beneden woning met een achtertuin van 25 m2 en de hele dag zon, en een voortuintje met berging waar een scooter en een fiets in past.
Veel groen loopafstand een park met een tennisveld kan je gratis tennissen en vijf min naar de A10 en bussen en trams en metro op loopafstand, rustige vriendelijk buurt in Slotenmeer nieuw west vlakbij de Burgermeester vlugtlaan. Huur wordt na ruil 525, blauwe zone voor parkeren.

Waar in Haarlem woon je?
Met vriendelijk groet
Anita
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: