Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Aangeboden: Amsterdam / Gezocht: Lelystad

Gepost door prohopper 
Aangeboden: Amsterdam / Gezocht: Lelystad
30 oktober 2013 22:33
Aangeboden: Sociale huurwoning in Amsterdam-Noord (Nieuwendam), in de omgeving van het Purmerplein en aan de rand van een park. Het Buikslotermeerplein is op ca. 5 minuten fietsen. Huur: €525 per maand.
Het betreft een vooroorlogse hoekwoning met een achtertuin en vrij parkeren voor de deur. Indeling begane grond: entree, gang, woonkamer, keuken en een bijkeuken. Bovenverdieping: 4 slaapkamers en een badkamer. De woning heeft ook een grote betimmerde zolder waar eventueel nog een 5de slaapkamer realiseerbaar is. De huidige bewoonster woont er al 30 jaar en is nu 78 jaar oud, maar wilt graag dichterbij familie wonen.

Gezocht: Een 3 of 4 kamer zelfstandige woonruimte in Lelystad tot max. €680 huur per maand, het liefst gelijkvloers en op loopafstand van winkels (supermarkt). Omgeving Jol verdient de voorkeur.

Voor reacties kunt u mailen naar prohopper@hotmail.com
Hoi,
ik woon in almere muziekwijk centrum.ik heb 5 kamers huur 875 per maan geen huur subsidie woning bouw alliantie het is een vrijsector woning ik wil graag met u ruilen.
dag
Re: Aangeboden: Amsterdam / Gezocht: Lelystad
01 november 2013 17:48
Sorry, maar we zoeken iets in Lelystad en niet in Almere; daarnaast is €875 ook iets boven het budget.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/11/2013 17:50 door prohopper.
hoi met kelly ik woon in putten zou u daar wille wonen hoor het graag van u mijn nummer 0341795283
Re: Aangeboden: Amsterdam / Gezocht: Lelystad
13 november 2013 22:35
Sorry, maar Putten-Lelystad is bijna 40 kilometer. Is toch een heel eind fietsen voor iemand van (inmiddels) 79.
Alleen woningen in Lelystad aanbieden a.u.b.
intresse i een 3kamerwoning in lelystad voorstraat rustig omgeving .
Hoihoi..is almere ook een optie...heb een hele mooie woning in aanbod...
Re: Aangeboden: Amsterdam / Gezocht: Lelystad
17 december 2013 15:16
hoi,

Misschien heb je interesses in deze kandidaat die is gepost in mijn bericht maar misschien kan het jou helpen.

Dit is het Bericht:

wil je naar lelystad verhuizen ik heb gezinswoning mijn nummer is 0684695537


Probeer het eens want ik heb geen interesses!!!

Veel succes.
Re: Aangeboden: Amsterdam / Gezocht: Lelystad
17 december 2013 16:53
Bedankt iedereen voor de interesse / het meedenken.

We zijn nog steeds zoekende en zijn tot de ontdekking gekomen dat in Lelystad bij Centrada een eenpersoonshuishouden slechts recht heeft op een driekamerappartement en niet op een eengezinswoning. In Amsterdam bij Ymere daarentegen is het wel mogelijk de woning te betrekken door één of twee personen.

Daarom zijn we vanaf nu op zoek naar een driekamerappartement.
intresse in een 3 kamerwoning met 2 slaapkamers in voorstraat in lelystad...Bel 0645808591 als je intresse hebt..
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: