Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar UTRECHT, ik naar BILTHOVEN-HILVERSUM-AMERSFOORT

u naar UTRECHT, ik naar BILTHOVEN-HILVERSUM-AMERSFOORT
22 oktober 2013 21:26
Ik wil graag naar een rustiger kleiner stadje met veel groen/bos direct in de buurt.
Hilversum en Bilthoven genieten de voorkeur. Maar Amersfoort of Utrecht Lunetten kunnen eventueel ook.
De woning moet sociale huur zijn en vanaf 1 persoon te betrekken zijn en hond moet zijn toegestaan.

In de aanbieding: eensgezinswoning met tuin in Utrecht, bomenbuurt te Ondiep. 3 slaapkamers+zolder.
8 min fietsen naar centrum/staion. Winkels, scholen en bussen vlakbij. huur 545,-

mail mij gelieve met uw vraag of aanbod! Dank,

groet Marija
Ik woon in IJsselstein huis is net helemaal ingericht en geverfd keuken is nieuw alles is nieuw en een hele nieuwe douch. Alles is nog geen half jaar geleden gerenoveerd dubbel glas en naast t centrum. Het is in een nette buurt nabij alles.( middelbare school, basisschool, centrum, openbaar vervoer, altijd een parkeerplaats voor de deur. Nieuw laminaat ( laat ik achter).

Het is een boven woning met een super grote zolder. 2 slaapkamers en een mooie woonkamer. Alle muren zijn wit dus makkelijk in een andere kleur te verven als je dat wilt.( maar zo is het ook mooi alles is nog mooi wit en schoon)
Nette buren nooit last van ze gehad.


Ik ben te bereiken op
Sami.ra18@hotmail.com
Re: u naar UTRECHT, ik naar BILTHOVEN-HILVERSUM-AMERSFOORT
23 oktober 2013 20:29
Helaas, geen IJsselstein. Wil echt richting Utrechtse Heuvelrug
Hoi Marija,

Ik zie dat je graag naar de Utrechtse Heuvelrug wilt verhuizen met meer rust en meer groen en het bos binnen bereik.
Ik woon in de Utrechtse Heuvelrug in Leersum en ik heb een 5 kamer eengezinswoning (4de slaapkamer is op de zolder) met een grote voortuin en zeer grote achtertuin.
Ik zou graag met je willen ruilen en heb je een mail gestuurd met meer informatie.
Ik hoop van je te horen en hopelijk kunnen we samen tot een ruil komen?

Groetjes van Joyce
Hallo ik had een vraag wat zijn de oppervlaktes van de woning? Ik woon in Bilthoven een ruime 3 kamerflat grote woonkamer groetjes sharon
Re: u naar UTRECHT, ik naar BILTHOVEN-HILVERSUM-AMERSFOORT
08 januari 2014 00:33
Hoi Sharon,

Ik wil naar een huis met tuin, heeft jou flat dat? Anders is het helaas.

Groetjes Marija
Wilt u missschien ook in amersfoort aan de loefzijde wonen voor 3hoeksruil
Re: u naar UTRECHT, ik naar BILTHOVEN-HILVERSUM-AMERSFOORT
25 januari 2014 16:29
U kunt uw woonaanbod altijd mailen naar marijalupi@hotmail.com
Mans, ik zie het graag tegemoet!
Re: u naar UTRECHT, ik naar BILTHOVEN-HILVERSUM-AMERSFOORT
27 januari 2014 20:46
ik heb een eengzinswoning in vleuten, maar oud vleuten noemen ze het, fiets/wandelroute langs de harijnse plassen, je kan wandelen bij kasteel haarzuilens en omgving.

het is voor mij een beetje te rustig hier.

als u interesse heeft 0623905995
Wij hebben een vrijstaand huis in Hooglanderveen (Amersfoort) in de aanbieding: Hendrik Boersenlaan 1.

Zie funda. Is dit iets?

Groet,

Rico
Re: u naar UTRECHT, ik naar BILTHOVEN-HILVERSUM-AMERSFOORT
08 februari 2014 19:06
hoi



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/02/2014 13:02 door Esmee24.
Re: u naar UTRECHT, ik naar BILTHOVEN-HILVERSUM-AMERSFOORT
08 februari 2014 19:39
Hoi Esmee,

We hebben al 2 mnd geleden persoonlijk mailcontact gehad en gebeld. Remember?!..
Ik heb geen interesse in jouw woning kwam ik uiteindelijk op uit.

Succes verder!

Groet Marija
Re: u naar UTRECHT, ik naar BILTHOVEN-HILVERSUM-AMERSFOORT
08 februari 2014 19:40
Rico,

Ik kan alleen sociaal huren. Kopen is geen optie.

Groet!
Ik heb een mooie benedenwoning 3kamers met grote voortuin heleeeee nette en rustig buurt tr rustig voor mij genoeg groen begin Montfoort ruime woonkamer en slaapkamers
Hoi,

Wij zijn geïnteresseerd , geldt de aanbod nog?
Uit Bilthoven.

Wij hebben een mooie deal.

Geldt de aanbod nog?
Ik heb een eengezinswoning in Nederhorst den Berg. Veel groen en water. De spiegelplas. Het ligt tussen Hilversum en Weesp. Ik woon hier met een hond. Ik hoop dat u woning nog beschikbaar is.
Hoi ik heb een leuke woning in Amersfoort in de groenste stad van Nederland. U kunt mij mailen op zolika@live.nl
deze begrijp ik niet! Heb je nu een woning in Amersfoort of in UtrechT? Ik heb een woning in Amersfoort en zoek een woning in Utrecht!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: