Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar IJsselstein ik omg Utrecht of omg Haarlem

Gepost door Samira 
Ik woon in IJsselstein huis is net helemaal ingericht en geverfd keuken is nieuw alles is nieuw en een hele nieuwe douch. Alles is nog geen half jaar geleden gerenoveerd dubbel glas en naast t centrum. Het is in een nette buurt nabij alles.( middelbare school, basisschool, centrum, openbaar vervoer, altijd een parkeerplaats voor de deur. Nieuw laminaat ( laat ik achter).

Het is een boven woning met een super grote zolder. 2 slaapkamers en een mooie woonkamer. Alle muren zijn wit dus makkelijk in een andere kleur te verven als je dat wilt.( maar zo is het ook mooi alles is nog mooi wit en schoon)
Nette buren nooit last van ze gehad.


Ik ben te bereiken op
Y_andichi@hotmail.com
Beste Samira,

Ik las zojuist jou oproep voor de woningruil van IJsselstein naar omgeving Utrecht of Haarlem
Ik ben al een tijd opzoek naar een woning in IJsselstein, zelf heb ik een portiek woning in Rijswijk.
Wat mij opvalt is dat er weinig tot geen mensen van IJsselstein naar Rijswijk of omgeving DenHaag willen.
Omdat er wel mensen zijn die van Utrecht naar Rijswijk willen kunnen wij misschien iets voor elkaar betekenen door bijvoorbeeld een 3 hoeksruil te doen.

Als ik iemand vind die van Utrecht naar Rijswijk wilt dan kunnen we ruilen zodat u uiteindelijk in Utrecht komt te wonen en ik in IJsselstein.

Kunt u misschien voor mij de woning beschrijven die u graag wilt hebben in utrecht en ook erbij schrijven in welke buurt.

dan kan ik gericht voor u opzoek gaan.

ik hoop spoedig van u te horen

met vriendelijke groet
Jimmy van 't Hoenderdaal
hai samira alles je wil ruilen in omg haarlem ik woon in beverwijk 5 mn van bazaar (zwaarte markt)
dat is mijn huis telefoon :0251769103
Re: U naar IJsselstein ik omg Utrecht of omg Haarlem
29 juni 2014 01:35
alo ikheb huis leiden 4 kamer voor en achter tuin
tel 0685858548
Re: U naar IJsselstein ik omg Utrecht of omg Haarlem
29 juni 2014 01:35
alo ikheb huis leiden 4 kamer voor en achter tuin
tel 0685858548
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: