Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Aangeboden 3 kamer woning Amsterdam!!!

Gepost door Rachida 
Hi,

Ik bied een 3 kamer woning in Amsterdam aan! Deze bevindt zich op de 2e etage (geen lift). Verder heeft deze woning 2 balkons, ruime woonkamer, ruime slaapkamers, CV en Dubbele beglazing. Totale oppervlakte van het huis is 52 m2. In de buurt vind je vele winkels, parken, zwembaden, OV, naarbij station Sloterdijk, scholen en etc. Het is een buurt vol met groen en zeer kindvriendelijk.

Gevraagd:

Huis met minimaal 3 kamers, balkon of tuin, cv, dubbele beglazing en in een nette buurt. Verder graag in de omgeving van Amsterdam....(Zaandam, Amstelveen, Hoofddorp, Haarlem, Almere, Purmerend, Landsmeer, Badhoevedorp, Zwanenburg en etc)
Geen interesse in Beverwijk?
Hallo,
Ik woon in doetinchem . Hoekwoning met 4 slaapkamers,woonkamer,zolder. Grote voor -en achtertuin. Auto garage en een schuur. Scholen ,dichtbij de centrum,grote speeltuin. leuke buurt
Ik heb een 4 kamer woning in Haarlem zuid.
Re: Aangeboden 3 kamer woning Amsterdam!!!
12 oktober 2013 16:39
Ik heb een eengezinswoning in Purmerend. 3 slaapkamers, voor-en achtertuin. Nabij winkels, ov, scholen en veel groenvoorzieningen. Het is een rustige kinderrijke buurt. Zeer rustige buren. Als u interesse heeft hoor ik graag van u.
4k in velsen noord
Hallo Rachida, wij hebben een leuke eengezinswoning in nette wijk van Mijdrecht, gemeente De Ronde Venen, 20 min. rijden vanaf Amsterdam. Grote achtertuin, kleinere voortuin. 3 Slaapkamers en ruime zolder.Onze kinderen wonen in Amsterdam en Amstelveen, dus wij willen nu liever gelijkvloers wonen. We wachten op een mailreaktie van jou.

Vriendelijke groet, Thea en Ron
Re: Aangeboden 3 kamer woning Amsterdam!!!
22 november 2013 19:46
Hallo,

Is dronten ook een optie?
Heb een woning met 3 slaapkamers, zolder, berging, kelder, schuur, voor en achtertuin, 2 toiletten, enz
naj
Re: Aangeboden 3 kamer woning Amsterdam!!!
12 december 2013 12:11
Hoi Rachida is dit mischien iets voor je ?
[woningruil.startpagina.nl]
Ik hoor het graag van je.
Gr Naj
Lin
Re: Aangeboden 5kamereengezinswoning in de meern wijk veldhuizenx
06 januari 2014 21:12
hot smileyAangeboden eengezinswoning ,huiskamer met open keuken.zolder met vaste trap.3slaapkamers 3,9,16m2.grote douche met 2dewc.voor en achtertuintje.huur is 680,00euro.huiskamer is betegeld de voeg moet vernieuwd worden,tegel is goed.omgeving kindvriendelijk eind van de straat 3 scholen.en om de hoek straat erachter groot park met water.
Gevraagd eengezinswoning in mijdrecht met tuin en zolder huur 600,00 euro.liefst wijk twistvliet.of omgeving kamerik,Wilnis reactie lindavosmeer@hotmail.com
Hi, ik heb een 3kamerwoning in amstelveen stadshart, 2 ruime slaapkamers, cv, berging, balkon, grote eetkeuken, lift, 3min lopen van metro, bus etc

Heb je interesse hoor ik het graag.
4 Kamer woning in Amsterdam Noord?
goededag

ik heb een 3 kamer woning in hoorn dit betreft een bovenwoning met dubbele etage ook een grote zolder overloop en een goede bus en trein verbinding naar adam

mvg samantha
Hallo
Ik heb een 4kamerwoning in utrecht overvecht in een flat 6 de verdieping
Met lift.
Zou graag met je willen ruilen
zeewolde een optie?
Hallo.. aangeboden 2 (3) knusse kamer woning in A'dam!! 'derde ' kamer is een ruime zolder met vaste trap in de gang,
Woning is ligt in nieuwwest 'slotermeer' geoeg parkeergelegheid 'blauwe zone' €50 perjaar en ligt centraal
nabij snelweg A10, Lucasndreasziekenhuis , winkels plein40/45- bos&lommer de metrostation vluchtlaan of Jan van galenstr en openbaarvervoer tram 7/13/14, bus 64/80/21 en tegenover een stuk groen park/bos, rustige omgeving ook.
Zoek minimaal 3k Adam- Zaandam- badhoevendorp- Amstelveen- geen flat/galerij woning.
Woning per direct beschikbaar.
Hallo Rachida

Ik heb een ruime eengezinswoning 3 grote slaap kamers op de eerste verdieping een tweede toilet een voor en achter tuin op het zuiden in lelystad mijn huis is heel netjes en opgeknapt miss intresse? mail mij dan terug dan stuur ik je wat foto,s


vriendelijke groet dijkman
Hallo,

Ik zoek een woning in Amsterdam. Zelf heb ik een woning in Hoorn, maar contact met mensen uit Haarlem die naar Hoorn willen. Het gaat dan dus om een driehoeksruil.
U zou dus naar de woning in Haarlem kunnen. Dat is een etagewoning met 4 slaapkamers.

Bij interesse kunt u mij mailen of bellen op: 0657690208.

Vriendelijke groeten,

Silvia Kroon
Geachte heer/mevrouw

heeft u interesse in een 3 kamer woning in Zaandam Noord?
Nette rustig buurt,veel natuur..
Voor meer informatie,kunt u contact opnemen met mij op telefoonnummer 0621193966.

graag hoor ik van u.
met vriendelijke groet,
Farzad
Hoi rachida ik wil heel graag verhuizen na haarlem na familie toe woon nu Rotterdam zuid als iemand wil heel graag
Hallo

Iemand messchien interesse in een lichte, knusse 3 (voorheen 4) kamer woning (60m2) in Amsterdam bos en lommer. 2 kleine slaapkamers en grote woonkamer, woonkamer heeft een soort hoek indeling en dat was voorheen de 4e kamer. Min punt is de kleine keuken, douch en wc appart, groot balkon met opberg kast, zolder. Woning is ideaal geschikt voor 1 a 2 persoonshuishouden of met kind. Dichtbij het station Sloterdijk en Centrum ben je binnen 10 minuten, rustig omgeving en top lokatie in bereikbaarheid, alles in de buurt is in handbereik, uitstekend bereikbaar met bus 15, 21, 64, 80 en tram 12 en 14. Winkelcentrum met vele voorzieningen en alle dagelijkse benodigdheden op loop afstand!


Gezocht: Ik zoek een sociale huurwoning in Amsterdam West, Nieuw-West! 2 of 3 kamers zijn gewenst.

Voorwaarden verhuurder: Het is een sociale huurwoning, dus huursubsidie is mogelijk! De huur is €460,56.

Ps. Ik sta ook open voor een driehoeksruil.

Email: abdel_2000@live.nl
Tel: 0617632805

Met vriendelijke groet,

A. Haouli
Mo
Re: Aangeboden 3 kamer woning Amsterdam!!!
12 februari 2015 21:45
t.a Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
> Ik woon in doetinchem . Hoekwoning met 4
> slaapkamers,woonkamer,zolder. Grote voor -en
> achtertuin. Auto garage en een schuur. Scholen
> ,dichtbij de centrum,grote speeltuin. leuke buurt

Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam-Noord. Het huis heeft 3 kamers, een grote achtertuin en een schuur. Het huis is op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. In de omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er genoeg scholen in de buurt. Het ziekenhuis is ook niet ver. Het is een hele leuke en prettige buurt, waar ik eigenlijk niet weg wil. Maar omdat ik een groot gezin heb van 4 kinderen, is het huis voor mij te klein.

Ik zoek een groter huis en het maakt eigenlijk niet uit waar. Alleen niet zo afgelegen buiten de stad.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van U.

Tel: 0610909337
of mailen naar: myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
Staan jullie open voor Weesp? (15 min. van A'dam)

Hierbij bied ik aan:

Ruime nieuwbouw eengezinswoning (opgeleverd dec '13) in Weesp, 15 minuten van A'dam, 15 minuten van Almere, 30 minuten van Utrecht.
De woning beschikt over 3 verdiepingen: begane grond met woonkamer, keuken en toilet, op de eerste verdieping 3 slaapkamers en ruime badkamer, op de tweede verdieping een hoge en ruime zolder met vaste trap en genoeg ruimte voor het realiseren van 1 of 2 extra slaapkamers.
Het huis beschikt over een voor- en achtertuin met schuur en achterom, een privé parkeerplaats, vloerverwarming en -verkoeling, en een mooie nieuwe keuken.
Weesp is een knus en charmant oud stadje onder de rook van A'dam, het huis ligt op 5 min. vanaf NS-station, 5 min. van uitvalswegen a1, a9 en a10, scholen en supermarkten om de hoek. Kindvriendelijke wijk en fijne buren.
Kale huur €867,-

Zelf zoek ik een sociale huurwoning tot €710-, in Weesp, Amsterdam, Diemen of Amstelveen. Minimaal 2 slaapkamers.
Graag verneem ik of jullie interesse hebben.
groet,
Cindy
Cindy.bor@hotmail.com
Beste Adverteerder,


Zelf heb ik een woning in Amsterdam- Osdorp De Aker.je bent zo op de ring en richting Haarlem. Het ligt in een rustige kindvriendelijke buurt met fijne buren. Het treft een eengezinswoning met cv ,mooie grote achtertuin en voor tuin. Op de eerste verdieping treft u de Woonkamer, open keuken en wc aan. Op de boven verdieping treft u twee slaapkamers aan, douche, inbouwkast en cv-ketel. Woonkamer van 22,82m en keuken 7.64 m.Slaapkamer1 is 12,88m en Slaapkamer 2 is 10,87m. Het is wel een vrije sector woning. De huurprijs is 770 inclusief servicekosten. Ik heb bij de woningbedrijf nagevraagd over evt. huurverhoging bij woningruil en dat zal ook het geval zijn. Dan zal de brutohuur dus incl. servicekosten tussen 825 en 850 euro zijn. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, bij evt. vragen hoor ik het graag van u.

Gr Samira
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: