Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

uw naar utrecht vleuterweide ik naar nieuwegein

Gepost door osman 
ik woon in utrecht vleuterweide een gezinswoning met 4 kamers nieuw huis ik wil ook een gzinswonin in nieuwgein of benedenwoning meer informatie bel tel 0685142094
Re: uw naar utrecht vleuterweide ik naar nieuwegein
25 september 2013 07:01
[www.facebook.com]

Dit is een woningruil groep op facebook
Re: uw naar utrecht vleuterweide ik naar nieuwegein
08 oktober 2013 12:22
Hallo,

Ik heb een nieuwbouw woning van november 2012 met drie kamers die ik wil ruilen. Hieronder vindt u wat informatie over de woning.

Huur: € 628,68
Woningcorporatie: Volksbelang Wijk bij Duurstede
Aanwezig: cv, berging, voortuin, achtertuin, ondergrondse vuilcontainers, bushaltes, kindvriendelijke, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen en winkels.



Een mooie nieuwbouw woning in Wijk bij Duurstede. De woning is opgeleverd in november 2012. De woning heeft een ruime achtertuin met een schuur. De tuin loopt door aan de zijkant tot aan de voorkant. Het betreft een hoekwoning op de begane grond. De woning heeft 2 slaapkamers, 1 grote en 1 kleine. In de grote slaapkamer bevindt zich een deur die naar de tuin leidt. De gehele woning is wit geverfd en is dus verf/ behang klaar, ook de plafond. Alle deuren zijn ook nieuw, die hoeven ook niet geverfd te worden. De vensterbanken in de woning zijn van kunststeen antraciet. De woning is goed geïsoleerd met dubbel glas dus de energiekosten zijn ook laag in de woning. De woning heeft een washok/berging, een grote douche met ivoorzwarte vloertegels en witte wandtegels tot aan de plafond. Een ruime woonkamer met open keuken. In de keuken bevindt zich een inbouw afzuigkap en een grote raam met een deur om naar de zijkant van de tuin te komen (overdekt terras). De keuken is ook nieuw geplaatst door Bruynzeel. De keukenwerkblad is van kunststof donker antraciet. De wijk is een nieuwbouw wijk gebouwd in een Romeinse stijl. Het is er rustig en kindvriendelijk. Winkels zijn in de buurt, bussen zijn in de buurt, scholen zijn in de buurt, banken en huisartsen zijn in de buurt etc.
Re: uw naar utrecht vleuterweide ik naar nieuwegein
08 oktober 2013 13:30
Hoi,

Ik heb een 'nieuwe' eengezinswoning in IJsselstein (ik woon in de wijk zenderpark)
IJsselstein grenst aan Nieuwegein

Ik heb een 4kamerwoning ,tuin,zolder met vlisotrap dus geen vaste trap .
Voor meer info kun je mij mailen:

sociaal22@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: