Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar de Pijp, wij naar Amstelveen/A'dam Zuid!

Gepost door Marleen 
Heerlijk wonen in de Pijp: 60m2 - 2 extra kamers - 2 jaar geleden geheel gerenoveerd - nabij Sarphatipark - huurprijs: €620,-

Omdat wij een kindje hebben, zoeken we iets meer groen...
Heeft u een woning in Amstelveen of Amsterdam zuid/Nieuw West e.o?
We zijn niet veeleisend, maar een voorwaarde is een tuin(tje), minimaal 3 kamers, en een maximale huurprijs van 680,- (excl.)

Hopelijk tot gauw ziens!
Goedendag,
Mijn naam is John en ik woon op een 3 kamer benedenwoning in amsterdam de baarsjes.Ik heb geen cv en een douche cabine in een slaapkamer.De huur is daarom 280 euro excl per maand.Gas en licht is 100 per maand.heb een achtertuin met schuur en woon vlakbij het water de admiralengracht.Tegenover is de basis school en er is een grote openbare speel plaats het bekende Balboapleintje.De woning moet wat worden opgeknapt kunt u zelf doen als u wat handig bent anders in overleg met de makelaar een renovatie wat de huur wel wat zal verhoogd worden,nogmaals in overleg met de makelaar.Ik heb altijd heerlijk gewoond ondanks ik geen cv heb en alleen een kachel in de huiskamer.woning is ongeveer 55 vierk meter.waarom ik wil verhuizen dat is omdat ik altijd in die buurt heb willen wonen.vrgr John
Hi Marleen,

ben je nog opzoek?
vraag...heb je 2 kamers? of staat er 2 extra kamers....dus is het groter?
Wij wonen in Muiden.
Re: U naar de Pijp, wij naar Amstelveen/A'dam Zuid!
03 juni 2015 23:29
Wat vind u van een dubbele zonnige bovenwoning bij het Vondelpark ?
Zie linkje voor mijn aanbod.

[www.wisselstart.nl]

Mvg Jeroen vd Cingel

jvandercingel@gmail.com
Re: U naar de Pijp, wij naar Amstelveen/A'dam Zuid!
04 juni 2015 06:40
Aanwezig: cv, lift, balkon, berging, douche, bad
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels
Omschrijving: Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging, Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. oppervlakte ongeveer 90m2 Allen sociale huurwoning.
Voorwaarden verhuurder: Betreft sociale huurwoning. 1 persoons bewoning toegestaan. ik zoek Amsterdam CENTRUM en rondom centrum
Re: U naar de Pijp, wij naar Amstelveen/A'dam Zuid!
07 juli 2015 10:55
Re: U naar de Pijp, wij naar Amstelveen/A'dam Zuid!
19 september 2015 18:48
Hallo,

Ik las jullie oproep tot woningruil en wilde graag mijn woning onder jullie aandacht brengen.
Het heeft geen tuin maar wel veel andere plussen.
Je kunt een beschrijving van mijn woning vinden door op het linkje te klikken.
Reacties kun je mailen naar jvandercingel@gmail.com.

[www.wisselstart.nl]

Mvg Jeroen
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: