Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U NAAR Amsterdam noord , IK NAAR amsterdam almere zaandam haarlem In omgeving van: 30 km uit amsterdam

Gepost door jarek2710@gmail.com 
De woning heeft twee mooi slaapkamers en één ruime woonkamer(29m) , met een gesloten apart keuken met provisiekamer.Woning is in april 2010 gerenoveerd. In het hele huis is mooie laminaatvloer en in de badkamer en toilet zijn nieuwe tegels (douchen en wc zijn apart). Water, CV, parkeren plaats inclusief servicekosten De woning is op 12 etage met een mooi uitzicht en heel groot balkon met toegang tot twee liften (als een niet werkt kunt u altijd gebruik de andere). Vlakbij Gemeente en Winkiel Centrum Noord –Buikslotermeerplein. Rond 100 meter van bushalte. 5 minuten van Amsterdam Central Station en Centrum met de Auto en 10 minutem met bus.

ik zoek woning met tuin....
hoeveel is de huur? welke huurprijs zoekt u?
kalehuur is 588 plus servicekosten... ik zoek max 700
hi wilt u naar almere muziekwijk? Ik heb 3 slaapkamer en 7 min lopen van treinstation. de huur is 519 per maand.
Heeft u tuin ???
nee, ik heb geen tuin
Hallo Jarek,



Ik heb 3 kamer woning in Nieuw Vennep (Haarlemmermeer) dicht bij Amsterdam dus, met ruime eigen box, lift, berging, grote badkamer en apparte wc, prachtige uitzicht, rustige en groene omgeving, de woning is tien jaar geleden opgebouwd dus helemaal nieuw en ligt op de 5de verdieping (Het hele flat heeft maar in total 6 verdiepingen), dicht bij winkelcentrums, openbaarvervoer en als je kijkt beneden daar ligt heel mooie tuin,laminaatvloer in heel goede staat, Rond 20 meter van bushaltes etc.

Als je wil eventueel met mij inruilen dan laat graag 'n reactie achter voor verder details.



M.v.g.



Dario
hallo wilt u ook in utrecht woning een gzienswoning met 4 kamer het huis is nieuw 7 jaar bouw als u heeft intersent bel 0685142094
Ik heb een eengezinswoning in Purmerend. 3 slaapkamers. Heeft u daar interesse in?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: