Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL HOUTEN-UTRECHT OF ZUID HOLLAND

Gepost door San 
Aangeboden voor woningruil:

Groot eengezinswoning in Houten-Schalkwijk. Mooie moderne woning uit 1998. Riante tuingerichte woonkamer ong 30m2 en woon- eetkeuken ong 10m2, grote achtertuin ong 60m2, voortuin ong 15m2, 1e verd 3 slpkmrs 16m2, 12m2 en 9m2, ruime badkamer met douche, 2e toilet en wastafel meubel, 2e verd grote zolder met vaste trap, voorzolder en 2 extra kamers voor slaap of hobbykamer. Woning ligt lekker centraal, dichtbij diverse uitvalswegen, nieuwegein, wijk bij duurstede, bilthoven, Houten Castellum etc.
Huur 554,0 euro pmnd

gevraagd:

Soortgelijke eengezinswoning in Houten omg Hout/Bouw of Houten Zuid. Tevens hebben wij ook interesse in een eengezinswoning in Zuid Holland omg Pijnacker, Zoetermeer, Wateringen, Barendrecht, Nootdorp etc.

Heeft u interesse in onze woning en u heeft iets leuks voor terug, reageer dan zeker!!

vrgr San 06-18469564
Heeft u ook interesse in een woning in roermond
Interesse in een een gezinswoning in Etten-leur (omgeving Breda) is niet ver van Barendrecht enz.
ik heb drie slaapkamers en een grote zolder.
Grote achtertuin en voortuin. Muren en vloeren pas gedaan. Je kan er zo in.
Huur is 565 per maand.
Dank voor uw reactie. Wij hebben geen interesse in Roermond of Etten-Leur helaas. Wellicht 3hoeksruil misschien. Ik hou het in de gaten. Vrgr
hallo ik woon in heerlen limburg wilt u ruilen ik heb 3 slaapkamers voor en achtertiun gr ayse
Hi! Wat voor woning wil jij mee ruilen?
Ik woon in houten
Groetjes Anne
4-kamer bovenwoning Woerden?
Hoi Anne,

Ik heb een 4 kamer eengezinswoning. Wat heeft u en waar in Houten?

Vrgr San
Re: WONINGRUIL HOUTEN-UTRECHT OF ZUID HOLLAND
14 oktober 2013 23:25
Hoi hoi,

bent u ook geïnteresseerd in een eengezinswoning in IJsselstein?

sociaal22@hotmail.com
Re: WONINGRUIL HOUTEN-UTRECHT OF ZUID HOLLAND
17 oktober 2013 10:16
Dank voor jullie bericht. Ayse en Sali, wij willen graag naar Zuid holland nu. Dus zoeken nu echt iets in Zoetermeer e.o.
Machteld, dank voor de link.

vrgr San
heeft u misschien interesse in een eengezinswoning in vleuten.

mvg
wijk bij duurstede naar vleuten
28 oktober 2013 19:47
hallo wij wonen in Wijk bij duurtede met een eengezienswoning ,misschien kunnen wij 3 ruilen ,ik bedoel dat meneer die in Houten-Schalkwijk woont met ons ruilen ,andaan wij ga met je woning ruilen . wat vindt je ?

je kan mij direct bellen naar 0627299070
of maillen naar almira815@hotmail.com
ik heet Almire
Halloo

heeft u interesse in een woning in Leerdam?
Het gaag om een eengezinswoning

hoor graag van u
En in Delft????

Gaat om maisonnette

hoor snel van je

sam
Beste Sam,

Wij zoeken een soortgelijke woning als die van ons, ook een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers en zolder of evt een ruime appartement gelijkvloers met 4 slaapkamers. Maisonnette is geen optie helaas. Ik zag dat u ook iets in Leerdam aanbood, ook hier gaat onze voorkeur niet naar uit. Zoetermeer en Pijnacker hebben de grootste voorkeur. Misschien evt 3hoeksruil?

vriendelijke groet,

Santa
Aanwezig: cv, zolder, berging, douche, voortuin, achtertuin
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
anwezig: cv, zolder, berging, douche, voortuin, achtertuin
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
ijn woning is 3 jaar geleden gerenoveerd, muren zijn vlak en netjes geverfd

het is een rustige kindvriendelijke buurt met alles op loopafstand.....over het hele huis ligt licht bruin laminaat wat pas 1 jaar oud is.....ik heb een open keuken, mijn woning kun je zo in zoek zelf ook een nette woning..... zolder is er ook maar meer een opbergruimte hebt.

huursubsidie is mogelijk op deze woning en er is een inkomensgrens niet meer dan 32000 per jaar.....
Aanwezig: cv, zolder, berging, douche, voortuin, achtertuin
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
anwezig: cv, zolder, berging, douche, voortuin, achtertuin
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
ijn woning is 3 jaar geleden gerenoveerd, muren zijn vlak en netjes geverfd

het is een rustige kindvriendelijke buurt met alles op loopafstand.....over het hele huis ligt licht bruin laminaat wat pas 1 jaar oud is.....ik heb een open keuken, mijn woning kun je zo in zoek zelf ook een nette woning..... zolder is er ook maar meer een opbergruimte hebt.

huursubsidie is mogelijk op deze woning en er is een inkomensgrens niet meer dan 32000 per jaar.....
Aanwezig: cv, zolder, berging, douche, voortuin, achtertuin
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
anwezig: cv, zolder, berging, douche, voortuin, achtertuin
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
ijn woning is 3 jaar geleden gerenoveerd, muren zijn vlak en netjes geverfd

het is een rustige kindvriendelijke buurt met alles op loopafstand.....over het hele huis ligt licht bruin laminaat wat pas 1 jaar oud is.....ik heb een open keuken, mijn woning kun je zo in zoek zelf ook een nette woning..... zolder is er ook maar meer een opbergruimte hebt.

huursubsidie is mogelijk op deze woning en er is een inkomensgrens niet meer dan 32000 per jaar.....
Re: WONINGRUIL HOUTEN-UTRECHT OF ZUID HOLLAND
20 januari 2014 23:12
hoi,

ik heb woning in voorschoten 5 kamer vooren achter tuin gerenoveerd laminaat

mijn mial is. ellavanda@live.nl
Re: WONINGRUIL HOUTEN-UTRECHT OF ZUID HOLLAND
21 januari 2014 20:35
hoi,

ik woon leiden voorschoten eengeziens woning gestofeerd met laminaat voor en achter tuin

u kun mijn mailen ellavanda@live.nl
Re: WONINGRUIL HOUTEN-UTRECHT OF ZUID HOLLAND
21 januari 2014 21:30
hoi,

ik zoek utrecht woning mag meer info over u huis

ik woon leiden voorschoten 5 kamer eengeziens woning met laminaat en pas gestofeerd voor en achter tuin winkle kinder vriendelijk
bus trein groen omgeving

mailen naar mij ellavanda@live.nl
Re: WONINGRUIL HOUTEN-UTRECHT OF ZUID HOLLAND
21 januari 2014 21:32
hoi,

ik zoek utrecht woning mag meer info over u huis

ik woon leiden voorschoten 5 kamer eengeziens woning met laminaat en pas gestofeerd voor en achter tuin winkle kinder vriendelijk
bus trein groen omgeving

kunt mij mailen. ellavanda@live.nl
Re: WONINGRUIL HOUTEN-UTRECHT OF ZUID HOLLAND
29 juni 2014 01:24
alo ikheb huis leiden 4 kamer voor en achter tuin
tel 0685858548
Hoi Fatima,

Ben je nog op zoek naar een woning in Utrecht? Heb je evt nog interesse? Reageer dan even per mail Tina4you@live.nl

Grt San
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: