Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar provincie utrecht wijk bij duur stede . ik naar ..

Gepost door almire 
ik woon dicht bij het centrum in Wijk bij duursetede.ik heb 3 slaapkamers en een groote zolder .De woonkamer en keuken samen. twee toiletten met een douche. Voor tuin met achter tuin .het is huur woning en zeer rustig hier ! Ik wil in woning ruilen met iemand die in kanaleiland .utrecht zeis .overvecht .....interesse bel naar 068_5068654 of mail naar almira815@hotmail.com
SAL
Re: u naar provincie utrecht wijk bij duur stede . ik naar ..
10 mei 2013 00:55
Hoi, ik heb een 4kamer woning en 2 balkons in Kanaleneiland alles is binnen Hans bereik Ov., winkels,zkh etc graag hoor ik van je via de mail. Loukili_nadia@hotmail.com
ik beschik over een 4 kamer etagewoning op 5 min loopafstand van het centraal station en de binnenstad

Zeer nette woning nabij centrum (5 min loopafstand verdenburg) Nabij centraal station, scholen, winkels (amsterdamsestraatweg), parken, speeltuinen. Rustige buurt. Woning is op de derde en tevens hoogste verdieping prima uitzicht. voorzien van balkon en patio. Begane grond: Hal, w.c., Badkamer, 2 ruime slaapkamers ( 9 m2 12m2) woonkamer (25 m2) keuken (12m2) patio en balkon. Via een vaste trap afgesloten met deur is de 3e slaapkamet bereikbaar van ruim 24 m2!!) Alle slaapkamers zijn voorzien van nieuwe velux dakramen. Cv door de gehele woning en dubbelglas.

Intresse?
hallo wil je me bellen of ik u belt. mijn nummer is 0685068654 ik wil graag daar natoe en zie hoe dat uit ziet is dat goed?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: